Hizmetlerimiz

Sadakat Programları Sadakat Programları

Promosyon Uygulamaları Promosyon Uygulamaları

Destek Hizmetleri Destek Hizmetleri

Müşterilerimizin memnuniyeti ve iş süreçlerimizin kusursuz ilerlemesi için destek hizmetler sunuyoruz.


Raporlama

Raporlama

Sipariş ve operasyon süreçleri ile ilgili detaylı raporlar hazırlıyor; bu raporları kendi yazılımımız olan Operactive üzerinden hizmet verdiğimiz firmalarla paylaşıyoruz.

Mailing ve SMS Gönderimi

Mailing ve SMS Gönderimi

Firmalara mailing ve SMS gönderimleri ile ilgili destek vererek, hayata geçirilen sadakat programlarının hedef kitlelere ulaşmasını sağlıyoruz.

Paketleme ve Adrese Teslim

Paketleme ve Adrese Teslim

Gün içinde ortalama 8.700 adet paketleme gerçekleştiriyoruz. Hediye ürünlerin paketlenmesi, talep doğrultusunda markaya özel paket malzemelerinin kullanılması, uyarı stickerlarının yapıştırılması ve paket içine teşekkür kartı gibi dokümanların eklenmesi destek hizmetlerimiz arasında yer alıyor. Interlink olarak özenle paketlediğimiz ürünlerin Türkiye’ nin her noktasına, Dünya' nın ise birçok noktasına sorunsuz şekilde teslim edilmesini sağlıyoruz.

Kampanya Hazırlığı ve Baskı

Kampanya Hazırlığı ve Baskı

Interlink olarak bizi tercih eden firmalara 360 derece hizmet kalitesi ile çözüm üretiyoruz. Bu doğrultuda şirket bünyemizde yer alan grafik tasarım ekibimiz sayesinde ihtiyaç duyulabilecek tüm basılı materyalleri yüksek kalitede hazırlıyor, baskıya gönderiyor, baskı süreçlerini son aşamaya kadar takip ediyoruz. Gerektiğinde metin yazımı, fotoğraf ve film çekimi hizmetleri de veriyoruz.

Toplu Ürün Tedariği

Toplu Ürün Tedariği

Önde gelen tedarikçilerimizle olan güçlü iş birliğimiz ve 26 tedarikçimizin kurumsal satış ortağı olmamız ürün temininden doğabilecek sorunları minimuma indirmemizi sağlıyor. Ayrıca, kendi ithalat çalışmalarımızla ürün ve promosyon çeşitliliğimizi sürekli artırıyor; müşterilerimize yeni ve farklı alternatifler sunuyoruz.

Kampanya Simülasyonu

Kampanya Simülasyonu

Kampanya öncesinde firmadan aldığımız bilgileri Simurem adını verdiğimiz simülasyona yükleyerek hayata geçireceğimiz kampanyanın ilgi oranını ölçümlüyoruz. Böylece kampanya henüz proje aşamasındayken başarılı olup olamayacağını öğrenmiş oluyoruz.

Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

Çağrı merkezimizde IVR (Interactive Voice Response) etkileşimli sesli yanıt sistemini kullanıyoruz. Sistemin ses tanıma ve yazıdan sese çevirme özellikleri sayesinde kullanıcılara var olan bir bilgiyi hiçbir aracı kullanmadan 7/24 verebiliyoruz. Ayrıca, santral sistemiyle tam entegre çalışabilen, tüm çağrı bilgilerini hizmet verilen firmaya göre gruplayabilen, çağrılarla ilgili istatistiksel verileri raporlayabilen CTIQ yazılımını da kullanıyoruz.