Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

YAŞAM KALİTESİ İÇİN GÜVENLİK ÇÖZÜMLERİ

Nisan 2012


YAŞAM KALİTESİ İÇİN GÜVENLİK ÇÖZÜMLERİ

1-Bize şu anki görevinizden bahsedebilir misiniz?

2007’de başladığım ve geçen 5 yıl boyunca farklı pazarlama/satış sorumlulukları üstlendiğim Ingersoll Rand Güvenlik Teknolojileri’nde Şubat 2012 itibarı ile Türkiye Ülke Satış Liderliği görevini yürütüyorum.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

10 yılı aşkın bir süredir pazarlama, iş geliştirme, satış, ürün yönetimi, ihracat gibi iş alanlarında sürdürdüğüm kariyerime otomotiv sektöründe motor parçaları kategorisinde  ürün yönetimi ile başladım

3-Ingersoll Rand sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak ?

Ingersoll Rand dünya güvenlik teknolojileri pazarının en önemli şirketleri arasında yer alıyor. Kuzey/Güney Amerika ve Avrupa’da birçok ülkede 20 den fazla güvenlik teknojileri markasıyla sağladığı lider konumunu gelişmekte olan pazarlarda da büyüyerek devam ettirmeyi hedefliyor. Bina güvenliğinden; konfor, güvenlik ve hava kalitesi için entegre çözümler sunmaya doğru ürün ve servislerini yeniden yapılandıran Ingersoll Rand; farklı sektörlere yayılan zengin ürün portfötünün de avantajıyla tekil üründen çözüm odaklılığa doğru yol alan global  değişim sürecinin öncü firmaları arasında yer almayı hedefliyor.

4-Ingersoll Rand olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz ?

Ingersoll Rand olarak insanların yaşam kalitesini güvenli, sürdürülebilir, konforlu ve verimli bir çevre oluşturarak artırmayı hedefliyoruz. Ingersoll Rand 1905 yılında Amerika Birleşik Devletleri’nde kurulmuş olup, merkez ofisi Montvale, New Jersey de bulunmaktadır. 100 üzerinde üretim tesisi ve 64.000 çalışanı olan, 4 farklı sektörde faaliyet gösteren global endüstriyel bir firmadır.

 

5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

İşlerimizde dönem dönem satış arttırıcı pazarlama argümanlarını kullanıyoruz. Bunlar arasında en etkili olan Puan Promosyon kampanyalarıdır. Son dönemlerde düzenlediğimiz kampanyalardan biri Interlink’le birlikte 2011 yılının ikinci yarısında bayilerimize yönelik düzenlediğimiz hediye kampanyasıdır. Bayilerimize elektronik eşyalardan yurtdışı tatillerine kadar 160 ürün içerisinden birini seçme hakkı verdik. Bu kampanyayla bayilerimize alımları karşılığında puan kazandırarak hazırladığımız hediye kataloğundan seçtikleri ürünleri gönderdik.

6-Ülkemizin ve bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Kriz dönemi ve üst üste sekiz çeyreklik küçülme trendi sonrasında geçtiğimiz yıl yeniden yükselişe geçen İnşaat sektörünün 2012’de de büyümeyi sürdüreceğini öngörüyoruz. Yaşanan ekonomik dalgalanmalardan en fazla etkilenen sektörlerden birisi olan inşaat sektörü için 2011 yılını bir ‘toparlanma’ yılı olarak değerlendirebiliriz. Ana sektörde olduğu gibi İnşaat malzemeleri üreticileri için de 2012 beklentilerin ertelendiği ve önemli büyüme hedeflerinin tanımlandığı bir yıl olacaktır

7-Şirket çalışanlarınız ve müşterileriniz için aktiviteleriniz mevcut mu?

Şirket çalışanlarımız için motivasyon arttırıcı bir çok etkinlik düzenlemekteyiz. Bayilerimize, sektör trendlerini, yenilikleri, yeni ürünlerimizi anlattığımız kamplarımız var.  Her yıl, müşterilerimizin talep ve beklentilerini daha iyi anlayabilmek, birlikte çözümler üretebilmek için gerçekleştirdiğimiz bayi toplantılarımız ve çalışanlarımız ile birlikte her çeyrekte bir araya geldiğimiz Town Hall Meeting aktivitelerimiz mevcuttur. Düzenlediğimiz bu aktivite ve toplantılar çalışma motivasyonumuzu arttırdığı gibi bayi ve çalışanlarımız arasındaki iletişimi de güçlendiriyor.

Savaş IŞIK

Ingersoll Rand

Türkiye Ülke Satış Liderliği