Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

VODAFONE VE INTERLINK DEV İŞBİRLİĞİ İLE www.alisverisortagim.com.tr YAYINA GİRDİ!

Aralık 2013


VODAFONE VE INTERLINK DEV İŞBİRLİĞİ İLE www.alisverisortagim.com.tr YAYINA GİRDİ!

Merhaba Değerli İş Ortaklarımız, INTERLINK’ in 2011 yılında VODAFONE ile oluşturduğu KURUMSAL B2C sistemini artık yeni avantajlarla birleşerek tüm iş ortaklarımıza açtık. Türkiye’ de Sadakat ve Satış arttırıcı promosyon çalışmalarına yeni bir soluk, yeni bir anlayış getiren KURUMSAL B2C sistemimiz, 8 aylık bir yazılım ve test sürecini başarıyla tamamlayarak, 2011 yılının Ağustos ayında KAMUPANYA adı altında VODAFONE’nun kamu tarifesine uygulanmaya başlanmıştı. 7 aşaması bulunan KURUMSAL B2C müşteri sadakat programının VODAFONE’ da ki 28 aydır devam eden uygulamasında içinde 4 ayrı promosyon avantajı ile rekorlara imza atarak zirveye oturdu. Geçen 28 aylık sürede 700.000 Vodafone kamu tarifesi kullanıcısına açık olan uygulama özel günlerde (Yılbaşı, bayramlar, anneler günü, sevgililer günü, öğretmenler günü vb.) 18.000.000 VODAFONE üyesine belirli sürelerle açılıp, SMS, Gazete ve TV reklamlarıyla desteklendi. KURUMSAL B2C’nin bu çalışması beklenenin çok üzerinde ilgi ve başarı göstererek devam etmektedir. KURUMSAL B2C uygulamasında sadece promosyon değil, hizmet verdiğimiz firmaların da bayilerine, tüketicilerine ve kendi personeline toptan fiyatlarınında çok altında promosyon fiyatlarından ürün satın alma imkanı sağlıyoruz, ayrıca satın almayı yaptıkları markadan hediye puanı kazandırıyoruz. Hatta mevcut puanların para gibi kullanılabileceği Puan + Para sistemini ihtiva eden 2. Aşama da Eylül 2012’ de devreye girdikten sonra, sistemin dayanılmaz cazibesi kullanıcılara tartışmasız büyük avantajlar sağladı. Bundan sonraki süreçte gelen yoğun talep üzerine Kasım 2012’de 3. aşama olan “online hediye çeki” ile artık sistemde istenilen miktarlarda üretilen hediye çekleri SMS ve e-mail ile istenen hedef kitleye hediye edilebilir aşamaya getirildi. Bu esnek modüllerden oluşan sistem, iş ortaklarımıza kampanya içinde kampanya yapmaya ve zamana bağlı olmaksızın diledikleri anda satış noktalarına, tüketicilerine, personellerine kampanyalar yapabilmelerine olanak sağlıyor. Böylece hedeflenen satış cirosuna ya da Satış adedine istenen zamanda ulaşılması ve üstüne çıkılması sağlanabiliyor. İşte tüm bu yenilikler, başarılar ve rekorlar sonucunda VODAFONE tarafından alınan üst düzey kararla kurumsal B2C programı VODAFONE müşteri segmentine belli periyotlarla açılmaya başlamıştır. Bu karar kapsamında    2013 Kasım ayında VODAFONE kurumsal müşteriler segmenti işortağım bölümü www.alisverisortagim.com.tr adıyla sistemi 1.250.000 kurumsal hat kullanıcısına açtı. İçinde, garantili en ucuz fiyat, puan, puan+para, online hediye çeki gibi rakipsiz yenilikçi promosyon çözümleri bulunduran e-ticaret tabanlı bu yapı açılır açılmaz çok büyük ilgi çekti. KURUMSAL B2C sistemini, sağladığı olanakların ve avantajların çokluğundan dolayı buradan anlatabilmek mümkün değil, ama yinede birkaç majör avantajı sizlere aktarmak isteriz;

*Mevcutta yaptığımız kataloglu statik ve yarı dinamik sistemler artık yerini interaktif yapının olduğu, dinamik, yeni bir sisteme bıraktı. 

*İş ortaklarınız, tüketicileriniz, kendi personeliniz ihtiyaçları olan ürünleri perakende fiyatlarının çok altında promosyon fiyatlarıyla temin edebiliyorlar.

*Kampanyalarınızda verdiğiniz puanların sahipleri, kataloglardaki sınırlı sayıda üründen hediye seçmek yerine bu dinamik siteden binlerce üründen istediklerini seçebiliyorlar.

*Puan + Para uygulamasıyla seçtikleri hediyelerini, mevcut puanlarına bakmaksızın istedikleri kadar büyütüp, puanlarını para gibi kullanma imkanını elde ettiler. Bu avantajı örnekleyecek olursak; şu anda piyasada güvenilir satış 403 TL’ye (KDV dahil)  satılan HOMEND marka Deepsilence 1209 elektrik süpürgesi, KURUMSAL B2C uygulaması dahilinde 169 TL‘ ye (KDV dahil) sahip olabiliyorlar. Bu fiyat avantajı, eğer kullanıcının hesabında kampanyanızdan kazandığı promosyon puanları varsa 99 TL’ye, 49 TL’ye, hatta bedavaya kadar inebiliyor.

*Sistemde yaratılan yüksek oranlı pozitif algı değeri ile mevcut promosyon oranınız sabit kalarak hedef kitlenin daha yüksek değerde hediyelere ulaşması mümkün olmaktadır, Ayrıca bu pozitif algı değeride size hiç bir mali yük getirmeden firmanızın promosyonu olarak gösterilebilmektedir.

*Küçük puan kazanımlarının yarattığı ilgisizlik, puanın alımda tamamlayıcı olarak kullanılabilme olanağından dolayı ortadan kalkıyor.

*Kampanya ön hazırlık maliyetinin sıfıra yaklaşmasından ve dinamik sistemin sağladığı imkanlardan dolayı kampanyalarınızı sürekli yapabilme veya sıkça tekrarlayabilme olanağı sağlıyor.

*Sistemin dinamik çalışmasından dolayı fiyat düşüşleri anında puan kampanyalarına yansıyor ve aynı ürünü daha düşük puana elde etme imkanı sağlıyor.

*Sisteme getirilen en önemli yeniliklerden bir diğeri ise “online hediye çeki modülü”. Bu modül sayesinde personelinizin, ekibinizin, satış kanalınızın hem objektif (Satış adedi, satış cirosu, kota hedefi vb.) hemde subjektif (kıdem ödülü, mucit ödülleri, merch, audit vb.) kriterlere göre istenen miktarda (20, 50, 75, 100, 1000 TL+) alfanümerik kodlu hediye çeki üretilip SMS ve e-mail ile gönderilebiliyor, bu sayede hedef kitle üzerinde anlık kampanya kurguları ile maksimum verim sağlayabiliyorsunuz.

*Yine uygulamanın dinamik olmasından dolayı ürünlerde model ve stok değişikliklerinden dolayı yaşanan muadil çalışmaları ortadan kalkıyor ve tam istenilen ürünler gönderiliyor.

*Yazılımın içinde bulunan geniş CRM bölümüyle, hem de kullanıcıların istekleriyle girişler yapılarak hiç bir çaba göstermeden çok doğru bir CRM elde edilebiliyor.

Bunun gibi daha birçok avantajı ve olanağı içinde barındıran KURUMSAL B2C uygulamasını deneyimli kadromuz ile sizlere aktarmaya devam edeceğiz.

KURUMSAL B2C hakkında daha detaylı bilgi almak için kurumsalb2c@interlink.com.tr e-mail adresine mail atabilirsiniz.

KURUMSAL B2C uygulaması ile işlerinizi daha da geliştireceğimize inanıyor, uygulamanın bütün aşamalarını sizlere duyurmak dileğiyle, tekrar kazançlı bir 2014 diliyoruz.