Haberler

SERAMİKTE PRESTİJİN ADI

Eylül 2009


SERAMİKTE PRESTİJİN ADI

Tüm dünyada tartışmasız seramikte prestijin adı olan Villeroy & Boch, Eczacıbaşı’nın yaptığı büyük yatırımlarla Türkiye pazarında da güçlü bir konum elde etmiş durumda. Sizlere Villeroy & Boch’un marka ve Türkiye pazarındaki yapılanması ile ilgili bilgi aktarmaya çalışacağım. Seçkinlikle özdeşleşen bir marka olarak, karo, sofra ürünleri ve banyo ürünlerini kapsayan çok geniş bir yelpazede üretim yapıyoruz. fiirket tarihi ile asırlar devirmiş olan Villeroy & Boch, geleneksel ve soylu değerleri simgelemenin yanı sıra bugün tasarım ve dekorasyon trendlerine de yön veren bir dev aynı zamanda. Avusturya-Macaristan İmparatoriçesi Maria Theresa tarafından verilen Lüksemburg’da "İmparatorluk Fabrikası" kurma imtiyazı, Villeroy & Boch"un 260 yıllık öyküsünün en önemli aşamasını oluşturuyor. Villeroy & Boch, 8 kuşaktır aynı ailenin yönetiminde faaliyetini sürdürürken, bugün birçok ülkenin Cumhurbaşkanlığı Saraylarında tercih ediliyor. Villeroy & Boch Grubu’nun kurumsal yapısını oluşturan özellikleri arasında; özgünlük, inovatif düşünce biçimi, güçlü bir müşteri odaklı üretim kültürü ve pazar gerekliliklerine göre stratejilerini hızla şekillendirebilme yeteneği öne çıkıyor. Bugün 125 ülkede faaliyet gösteriyoruz ve uluslarası bilinilirliği son derece yüksek bir Avrupalı yaşam tarzı markası olarak tüketicilere hizmet veriyoruz. “Türkiye’de mağaza sayısı artacak.” Türkiye çapında çok sayıda satış noktasının yanı sıra İstanbul, Ankara ve son olarak da İzmir’de açtığımız mağazalarla ürünlerimizi daha geniş tüketici kitlelerine ulaştırmayı hedeşiyoruz. Villeroy & Boch, birbirinden farklı tarz ve geniş ürün yelpazesi ile her zevke hitap ediyor. Kır ile kent yaşamını buluşturan, pastoral hayatın doğal temalarını mekanlara taşıyan “Country”; klasik bir güzellik ve şıklık anlayışını modern tasarım ve eşsiz bir kalite ile birleştiren “Classic”; modern hayatın ve trendlerin beklentilerine cevap veren göz alıcı formlardaki “Metropolitan”; koleksiyonlarının yer aldığı Villeroy & Boch mağazalarında markanın birbirinden çekici ürünleri sunuluyor. “Villeroy & Boch, 260 yıldır seçkinliği tasarımla buluşturuyor.” Merkez ofisi Almanya’nın Mettlach kentinde bulunan markamız, 12 Avrupa Ülkesi, Meksika ve Tayland’da kurulu 24 fabrikası ile üretimini gerçekleştiriyor. Villeroy & Boch; Karo Seramik, Sofra Ürünleri, Banyo ve Sağlık Gereçleri çatıları altındaki geniş ürün yelpazesi ile bugün 125 ülkede Avrupa’nın yaşam tarzına yön veren bir marka konumunda. Villeroy & Boch’un her zevke hitap eden seçkin ürün yelpazesi, Eczacıbaşı güvencesi ile Türkiye genelinde 28 satış noktasında yer alıyor. “Eczacıbaşı olarak büyük bir atılım gerçekleştirdik.” Villeroy & Boch Karo Bölümü’nün tüm üretim ve pazarlama faaliyetleri Eczacıbaşı Topluluğu tarafından yürütülmekte. Ayrıca, Villeroy & Boch sofra ürünlerinin Türkiye satış ve pazarlama sorumluluğunu üstlenen topluluk, 1 Ocak 2008’den itibaren Villeroy & Boch markalı seramik sağlık gereçleri, banyo mobilyası, küvet, armatür ve aksesuarlarını da içeren tüm ürünlerin Türkiye satış ve pazarlama sorumluluğunu devraldı. Merkez ofisi Almanya’nın Mettlach kentinde bulunan Villeroy & Boch, 12 Avrupa Ülkesi, Meksika ve Tayland’da kurulu 24 fabrikası ile üretimini gerçekleştiriyor. 260 yıllık şirket tarihi ile gelenekselleşen Villeroy & Boch;  Karo Seramik, Sofra Ürünleri, Banyo ve Sağlık Gereçleri çatıları altındaki geniş ürün yelpazesi ile bugün 125 ülkede Avrupa’nın yaşam tarzına yön veren bir markadır. Villeroy & Boch’un her zevke hitap eden seçkin ürün yelpazesi Eczacıbaşı güvencesi ile Türkiye genelinde 28 satış noktasında yer alıyor.

Arzu Uludağ Elazığ Kimdir?

 1997 yılında Boğaziçi Üni. Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun oldu. Kariyeri süresince, sırasıyla Ürün Sorumlusu, Paz. Hizmetleri Sorumlusu ve Müşteri İlişkileri Yöneticiliği yapmış olduğu Eczacıbaşı İntema A.Ş.’de şu an Müşteri İlişkileri ve Mutfak Paz. Müdürü olarak görev yapmakta. Uludağ, müşteri odaklı pazarlama ve satış, hedef ve stratejilerinin oluşturulmasının sağlanması kapsamında CRM projeleri yürütüyor; sivil toplum kuruluşları, akademik çevreler, ilgili profesyonel ağlar ile sosyal ve ticari ilişkileri ve sponsorlukları sağlıyor. Ayrıca, İntema Mutfak markasının pazarlama yönetimi, VitrA ve Artema markalarının müşteri hizmetleri yönetimini de üstlenen Uludağ, evli ve 1 çocuk annesi.