Haberler

SADAKAT PROGRAMLARINDA SOSYAL MEDYANIN GÜCÜ

Mart 2014


SADAKAT PROGRAMLARINDA SOSYAL MEDYANIN GÜCÜ

Çok değil daha 20 yıl bile olmadan hayatımıza ICQ, MSN gibi chat programları ilk girdiğinde hepimiz ekran başına kilitlenmiştik. Sonra cep telefonları  baş döndürücü bir hızla akıllandı. Masaüstü bilgisayarlar önce notebook, sonra netbook, ultrabook derken artık tabletler, akıllı telefonlar hatta elektronik giysiler sırayla hayatımıza girmeye devam ettiler. Herkesin dev bir kürede birbiri ile her an temasta olduğu bu noktada, iletişim araçlarının ve erişimin gücü ile firmalar müşterileri ile facebook, instagram, twitter ile her an birebir temas halindeler. Bu esneklik sadakat programlarını çalıştırdığımız 34 Club’ın müşterilerine sosyal mecralardan online puanlar, quizler, anketler, lansman puanlar ile inanılmaz bir interaktivite kazandırmaya devam ediyor. Bu ayda 7’ si kataloglu (2’ si kurumsal B2C) 9 kampanya ile yolumuza devam ediyoruz.