Haberler

PROMOSYONDA YENİ BİR DÖNEM

Ağustos 2011


PROMOSYONDA YENİ BİR DÖNEM

‘’ TÜRKİYE’DE PROMOSYON SEKTÖRÜNDE YENİ BİR DÖNEM ‘’ başladı.

INTERLINK, VODAFONE’la birlikte oluşturduğu ‘KAMUPANYA’ projesiyle promosyonla fiyat avantajını birleştirdi. 1,5 senelik bir altyapı ve etüt çalışmasının ürünü olan KAMUPANYA, VODAFONE’nun Kamu Çalışanları için kurduğu VODAFONE KAMU AVANTAJ programının bir parçası olarak başladı. Büyük bir tanıtım bütçesiyle başlayan kampanya bütün TV kanallarında, açık hava mecralarında, basılı medyada ve sanal dünyada yer alan reklamlarla start aldı. Bildiğiniz üzere 24 yıllık geçmişe sahip INTERLINK Türkiye’de hep ilklere imza atmış, son 12 sene içinde de promosyon sektöründe, sadakat ve satış arttırıcı projelerde birçok yenilikler gerçekleştirerek mevcut uygulamaların ve bu uygulamaları yapan firmaların %85 ine hizmet verir duruma gelmiştir. Son yıllarda sadakat ve satış arttırıcı kampanyaların yükselişi hızlandı. Bu artışa verilerle bakacak olursak; 2009 yılında kampanya sayısında %16’ lık, ciroda ise %31’lik bir artış gözlendi. 2010 yılında ise kampanya sayısında %29’luk, ciroda ise %84’lük bir artış gözlendi. Bu tablodan yola çıkan VODAFONE ve INTERLINK promosyonu fiyat avantajlarıyla destekleyerek yeni bir proje oluşturdu. Bu projeyle promosyondaki önemli bir sorun da halledildi. Bu sorun neydi? Bütün dünyada tartışmasız en başarılı promosyon uygulaması olan puan promosyon sistemi, akaryakıt haricinde tüketicilere uygulanamıyordu. Çünkü ne kadar yüksek promosyon oranı ayırırsanız ayırın tüketicilerin ürün üzerinden elde ettikleri puanların toplamı cazip hediyeler alabilecekleri düzeye ulaşmadığından ilgi görmüyordu. İşte bu projeyle hem müşterilere perakende fiyatlarının çok altında ürünler sunulabilmekte hem de mevcut puanlar kullanılarak bu maliyet daha da aşağıya çekilebilmektedir ve hatta sıfır maliyete kadar indirilebilmektedir. Örnek verecek olursak; piyasada güvenilir satış noktalarında 1.079 TL’ye satılan 32’’ Sony LCD TV’ye, VODAFONE KAMU AVANTAJ üyesi olan aboneler VODAFONE desteği ile 699 TL’ye (KDV Dahil) sahip olabiliyorlar. Bu fiyat avantajı, eğer elinizde kampanyayı yapan markanın promosyon puanları varsa bedavaya kadar inebiliyor. İşte 1,5 yıldır geliştirilen ve yazılımlarından raporlamasına, tedarik anlaşmalarından sevkiyat organizasyonuna kadar tüm operasyonel süreçleri tamamlanıp, bugün itibariyle 2011 yılının en büyük bütçeli tanıtımı ile başlayan VODAFONE KAMUPANYA gelen yoğun talepler doğrultusunda, proje oluşum aşamasında görev alan deneyimli ekibimiz aracılığıyla sizlere aktarılacaktır.

 

Metin GÜRBEY Kimdir?

1977 yılı Bingöl doğumlu olan Metin GÜRBEY, sırasıyla Trakya Üni. Elektronik ve Anadolu Üni. İşletme Lisans eğtimlerini tamamladıktan sonra İstanbul Ticaret Üni. Uluslararası Tic. ve Paz. Yüksek Lisans derecesini almıştır. 1998 yılından bu yana elektrik-elektronik, sigorta  ve yapı sektörlerinin satış ve pazarlama departmanlarının çeşitli kademelerinde orta ve üst düzey yöneticilik yapmıştır. İyi derecede İngilizce bilen Metin GÜRBEY, 2009 yılında INTERLINK’e transfer olmuş ve kısa bir süre içerisinde Satış Direktörlüğü’ne yükselmiştir.