Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

PROMOSYONDA ELİT VİZYON

Eylül 2011


PROMOSYONDA ELİT VİZYON

Interlink Şirketler Grubu olarak yıl içerisinde, her ne kadar katılımcı olmasakta sektörlerin nabzını ölçmek için birçok fuarı geziyoruz. Böylelikle sizleri farklı sektörlerin gelişiminden, yeniliklerinden haberdar ediyor ve hizmet anlayışımıza da bu gelişmeleri yansıtıyoruz. Ziyaret takvimimize aldığımız bu seferki fuar; ‘PROMOTÜRK 26. Uluslar Arası Promosyon Ürünleri Fuarı’ydı. 22-25 Eylül 2011 tarihleri arasında ziyaretçileri ile buluşan fuar,  PSI sponsorluğunda gerçekleşti. En yeni teknolojiler, yaratıcı ve taze fikirler, farklı sektörlerdeki firmaların kimliklerini destekleyecek binlerce ürün gamı ve promosyon sektörü ile ilgili yaşanan tüm gelişmeler, Promotürk’te sektör takipçileri ile buluştu. Fuarın bu yılki sloganı ise sektörün asli hedefinin en önemli vurgusunu ortaya koyar nitelikteydi: ’Promosyon Canlandırır’. Evet promosyonun iş hayatında, markalaşma dönemlerinde ve genel anlamda düşünüldüğünde sadakat sistemlerinde yaratmış olduğu olumlu etki artık bilinen bir olgu. Birçok dev marka ister satış kanalları üzerine, ister müşterileri üzerine planlanmış olsun, dönemsel olarak farklı sadakat projelerine imza atıyorlar. Promosyonda bu işlerliğin önemli ayaklarından biri konumunda. INTERLINK olarak promosyon ve alt sistemleri konusunu, Sadakat Sistemleri kapsamı altında hayata geçiren, Türkiye’deki ilk ve rakipsiz uygulayıcı konumundayız. Ortaya çıkardığımız birçok başarılı proje bunun en önemli argümanı olarak gözükmektedir. Fuarın genel değerlendirmesi oluşturulmaya çalışılırsa, ‘Promosyon Sektörünün Pazarlama İletişimindeki Önemi’ en doğru tespit konumundadır. Markalar; tercih sebebi olma, akılda kalıcılık, müşteri sadakati gibi pazarlama stratejilerinin vazgeçilmez aktörlerini canlı tutmak adına promosyon olgusuna çok önem vermektedirler. Öyle ki bu küçük gövdeli ürünler, bir markanın dev boyuttaki reklamına dönüşebiliyor. Bunlara örnek verebilecek keyifli bir çalışmadan bahsedelim. Bir halı markasının tanıtımı için, tabanı halı olan bir terlik düzenlenmiş. Böylelikle müşterisine o halıyı satın almadan önce üzerinde yürüme tecrübesini yaşatıyor. Bu akılcı tasarım Cannes’ta ciddi bir ödüle de layık görülmüş. Tam da INTERLINK’in ‘Fikirlerde Yolun Sonu Yoktur’ vizyonuna paralel olan bu çalışma, farklılıkların ve yeniliklerin pazarlama dünyasındaki önemine en güzel işaretlerden birisi olarak değerlendirilebilir. Belirttiğimiz slogan açık ve netti ‘Promosyon Canlandırır’. Çağımızda tüketiciyi kuşatmanın yolu 360 derece iletişimden geçmekte, diğer bir değişle çok yönlü pazarlama. İşte promosyon sektörü de bünyesinde barındırdığı dinamikleriyle buna oldukça yatkın bir konumda. INTERLINK olarak önem verdiğimiz bu sektördeki gelişmeleri yakından takip edebilme fırsatını yakalamak bizleri de memnun etti. Yeni planlar ve fikirler için oldukça keyifli bir harman hazırlamamıza sebep oldu. Sizlerle buluşturduğumuz projelerimize pozitif katkı sağlayan çeşitli sektörlere ait fuarları ziyaret etmeye ve izlenimlerimizi INTERLINK HABER aracılığıyla sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Görüşmek dileğiyle…