Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

PROMOSYON PROJELERİ,“KURUMSAL B2C” AVANTAJLARI İLE BİRLEŞTİ!

Şubat 2013


PROMOSYON PROJELERİ,“KURUMSAL B2C” AVANTAJLARI İLE BİRLEŞTİ!

Merhaba Değerli İş Ortaklarımız, 2011 yılında VODAFONE ile oluşturduğumuz KURUMSAL B2C projemiz artık yeni avantajlarla birleşerek tüm iş ortaklarımıza büyük imkanlar sunuyor. Türkiye’ de Sadakat ve Satış arttırıcı promosyon çalışmalarına yeni bir soluk, yeni bir anlayış getiren KURUMSAL B2C projemiz, 6 aylık bir yazılım ve test sürecini başarıyla tamamlayarak, 2011 yılının Ağustos ayında KAMUPANYA adı altında VODAFONE’nun kamu tarifesine uygulanmaya başlandı. 7 aşaması bulunan KURUMSAL B2C müşteri sadakat programının VODAFONE’da ki 18 aydır devam eden uygulamasında 4. aşamaya ulaştı. Geçen 18 aylık sürede 700.000 Vodafone kamu tarifesi kullanıcısına açık olan uygulama özel günlerde (Yılbaşı, bayramlar, anneler günü, sevgililer günü, öğretmenler günü vb.) 18.000.000 VODAFONE üyesine belirli sürelerle açılıp, SMS, Gazete ve TV reklamlarıyla desteklendi. KURUMSAL B2C’nin bu çalışması beklenenin çok üzerinde ilgi ve başarı göstererek devam etmektedir. Bu geçen süreçte uygulamanın başarılı olacağının kesinleşmesi üzerine Ocak 2013 tarihinde sistem bütün hizmet verdiğimiz müşterilerimize açıldı. Bu uygulamayı duyurduğumuz siz değerli iş ortaklarımızın sisteme gösterdiği ilgi ile projenin sizlere nasıl uyarlanabileceğini değerlendirmek üzere bu süre içinde farklı sektörlerden birçok iş ortağımızla karşılıklı görüşmeler başladık. Bu olumlu iş birliktelikleri bizleri marka ile başladığımız bu süreçte, KURUMSAL B2C projemizin ileriki aşamalarını da devreye alma konusunda daha da cesaretlendirdi. Bu uygulama ile sadece promosyon değil, hizmet verdiğimiz firmaların da bayilerine, tüketicilerine ve kendi personeline toptan fiyatlarınında çok altında özel fiyatlarla ürün satın almalarını sağlıyoruz. Hatta mevcut puanların para gibi kullanılabileceği Para + Puan sistemini ihtiva eden 3. Aşama da Eylül 2012’ de devreye girdikten sonra, sistemin dayanılmaz cazibesi kullanıcılara tartışmasız büyük avantajlar sağladı. Bundan sonraki süreçte gelen yoğun talep üzerine Kasım 2012’de 4. aşama olan “online hediye çeki” ile artık sistemde istenilen miktarlarda üretilen hediye çekleri SMS ve e-mail ile istenen hedef kitleye hediye edilebilir aşamaya getirildi. Bu esnek modüllerden oluşan sistem, iş ortaklarımıza kampanya içinde kampanya yapmaya ve zamana bağlı olmaksızın diledikleri anda satış noktalarına, tüketicilerine, personellerine kampanyalar yapabilmelerine olanak sağlıyor. Böylece hedeflenen satış cirosuna ya da Satış adedine istenen zamanda ulaşılması ve üstüne çıkılması sağlanabiliyor. Ocak 2013 itibariyle VODAFONE harici firmalara da açılan sistemin avantajlarını INTERLINK bünyesinde club projesi yönettiğimiz 33 firmanın club ekranlarına direkt olarak kurumsal B2C programı bağlanmaya başlandı.

KURUMSAL B2C sistemini, sağladığı olanakların ve avantajların çokluğundan dolayı buradan anlatabilmek mümkün değil, ama yinede birkaç majör avantajı sizlere aktarmak isteriz;

* Mevcutta yaptığımız kataloglu statik ve yarı dinamik sistemler artık yerini interaktif yapının olduğu, dinamik, yeni bir sisteme bıraktı. 

* İş ortaklarınız, tüketicileriniz, kendi personeliniz ihtiyaçları olan ürünleri perakende fiyatlarının çok altında promosyon fiyatlarıyla temin edebiliyorlar.

* Kampanyalarınızda verdiğiniz puanların sahipleri, kataloglardaki sınırlı sayıda üründen hediye seçmek yerine bu dinamik siteden binlerce üründen istediklerini seçebiliyorlar.

* Eylül 2012 de devreye aldığımız 3. aşamadan itibaren Para + Puan uygulamasıyla seçtikleri hediyelerini, mevcut puanlarına bakmaksızın istedikleri kadar büyütüp, puanlarını para gibi kullanma imkanını elde ettiler. Bu avantajı örnekleyecek olursak; şu anda piyasada güvenilir satış noktalarında 999 TL’ye (KDV dahil)  satılan Fuji marka tam profesyonel dijital fotoğraf makinası, KURUMSAL B2C uygulaması dahilinde 399 TL‘ ye (KDV dahil) sahip olabiliyorlar. Bu fiyat avantajı, eğer kullanıcının hesabında kampanyanızdan kazandığı promosyon puanları varsa 199 TL’ye, 99 TL’ye, hatta bedavaya kadar inebiliyor.

* Sistemde yaratılan yüksek oranlı pozitif algı değeri ile mevcut promosyon oranınız sabit kalarak hedef kitlenin daha yüksek değerde hediyelere ulaşması mümkün olmaktadır, Ayrıca bu pozitif algı değeride size hiç bir mali yük getirmeden firmanızın promosyonu olarak gösterilebilmektedir.

* Küçük puan kazanımlarının yarattığı ilgisizlik, puanın alımda tamamlayıcı olarak kullanılabilme olanağından dolayı ortadan kalkıyor.

* Kampanya ön hazırlık maliyetinin sıfıra yaklaşmasından ve dinamik sistemin sağladığı imkanlardan dolayı kampanyalarınızı sürekli yapabilme veya sıkça tekrarlayabilme olanağı sağlıyor.

* Sistemin dinamik çalışmasından dolayı fiyat düşüşleri anında puan kampanyalarına yansıyor ve kampanya süresince aynı ürünü daha düşük puana elde etme imkanı sağlıyor.

*Sisteme getirilen en önemli yeniliklerden bir diğeri ise “online hediye çeki modülü”. Bu modül sayesinde personelinizin, ekibinizin, satış kanalınızın hem objektif (Satış adedi, satış cirosu, kota hedefi vb.) hemde subjektif (kıdem ödülü, mucit ödülleri, merch, audit vb.) kriterlere göre istenen miktarda (20, 50, 75, 100, 1000 TL+) alfanümerik kodlu hediye çeki üretilip SMS ve e-mail ile gönderilebiliyor, bu sayede hedef kitle üzerinde anlık kampanya kurguları ile maksimum verim sağlayabiliyorsunuz.

* Yine uygulamanın dinamik olmasından dolayı ürünlerde model ve stok değişikliklerinden dolayı yaşanan muadil çalışmaları ortadan kalkıyor ve tam istenilen ürünler gönderiliyor.

* Uygulamanın en önemli avantajlarından biri de çok geniş bir CRM elde edilebilmesidir. Yazılımın içinde bulunan geniş CRM bölümüyle, hem de kullanıcıların istekleriyle girişler yapılarak hiç bir çaba göstermeden çok doğru bir CRM elde edilebiliyor. Bunun gibi daha birçok avantajı ve olanağı içinde barındıran KURUMSAL B2C uygulamasını deneyimli kadromuz ile sizlere aktarmaya devam edeceğiz.

KURUMSAL B2C uygulaması ile işlerinizi daha da geliştireceğimize inanıyor, uygulamanın bütün aşamalarını sizlere duyurmak dileğiyle, tekrar kazançlı bir 2013 diliyoruz.

 

KURUMSAL B2C hakkında daha detaylı bilgi almak için 0212 3247701-166 telefondan veya kurumsalb2c@interlink.com.tr e-mail adresine mail atarak bilgi alabilirsiniz.