Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

PROMO PUAN

Ocak 2008


PROMO PUAN

INTERLINK İTHALAT İHRACAT VE PAZARLAMA A.Ş. olarak geçtiğimiz Kasım ayında, Çırağan Sarayı'nda lansmanını yaptığımız Promo Puan projemize olan ilgi giderek artıyor. Yıllardır siz değerli iş ortaklarımızla yürüttüğümüz puan kampanyalarını, ortak sinerji çatısı altında toplayacak olan proje, firma yöneticileri tarafından heyecanla karşılandı. Ortak Sinerji sloganıyla bu yıl satış noktaları tarafında uygulanmaya başlayacak Promo Puan projesi, 2009 yılında tüketici tarafında da puan dağıtmaya başlayacak. Projenin detaylarını siz değerli iş ortaklarımız ile paylaşmak ve sizlerin görüşlerini almak üzere, 11-12 Aralık tarihlerinde FMCG  ve YAPI Sektörü firma yöneticileriyle, 10 Ocak tarihinde de İlaç ve Kozmetik Sektörü firma yöneticileriyle Conrad Hotel' de,  ''Promo Puan bilgilendirme toplantıları'' adı altında bir araya geldik. Türkiye ekonomisine yön veren sektörlerin, firma yöneticileri, toplantılara yoğun ilgi gösterdiler. Çünkü Türkiye' de ilk kez, farklı markaların, birbirinden farklı ürün grupları ortak dilde konuşacak ve satış noktalarına “Ortak Sinerji” adı altında seslenecekti. Marka yöneticileri, toplantılar boyunca, farklı görüşler ve farklı beklentiler sundular; Zaman zaman bizleri soru yağmuruna tutarak, projeye olan ilgilerini gösterdiler. Promo Puan' a gösterilen bu yoğun ilgi bizleri çok mutlu etti. Toplantılar sonunda tüm sorular cevaplanmıştı; Geriye yalnızca kampanya bütçelerinin şekillendirilmesi ve Promo Puanların sahaya dağıtılması kalmıştı.

 

  1. FMCG Havuzu

Promo Puan havuzlarından birincisi, beklendiği gibi ekonominin lokomotif sektörü olan,  FMCG sektöründe oluştu. Birbirleriyle rakip olmayan sektörün önde gelen firmaları, Mart ayı içerisinde başlayacak proje kapsamında 120.000 satış noktasına Promo Puan ortak sinerjisiyle ulaşacak; Ortak Sinerji sayesinde, kendi ulaştıkları satış noktalarının yanı sıra, Promo Club' a üye olan tüm satış noktalarına da ulaşarak, satış yapma fırsatı yakalayacaklar. INTERLINK,  yazılım altyapısını 2 yıl önce hazırlayıp tamamladığı projede, Promo Puan Kataloglarını ve Club Card’larını hazırlayarak, bu materyalleri satış noktalarına dağıtacak ve sizler adına Ortak Sinerji' nin duyurusunu yapacak.

 

  1. YAPI Sektörü Havuzu

Promo Puan projesinde ikinci havuz, Yapı sektöründe oluştu. Mevsimsel etkiyle satışların en üst noktaya ulaştığı bahar mevsimiyle birlikte devreye girecek projede yer alabilmek için, özellikle boya sektörünün önde gelen firmaları arasında, şimdiden kıyasıya bir rekabet yaşanmaya başladı bile. Proje kapsamında yapı sektörünün ürünlerinin satıldığı 56.000 satış noktasına ulaşabilme ayrıcalığı, sektörün dev markalarının bile iştahınışimdiden kabartıyor.

 

  1. SAĞLIK ve KOZMETİK Havuzu

Promo Puan havuzları oluşturulurken, rekabetin en çok yaşandığı sektör, kuşkusuz Sağlık ve Kozmetik sektörü oldu. Birbirine yakın ürün gruplarını bünyelerinde barındıran sektörün büyük sağlık ve kozmetik markalarının, promo puan havuzunda yer alabilmek için gösterdikleri rekabet hiç kuşkusuz en çok bizleri sevindirdi. Rekabetin bu denli yüksek olmasının asıl sebebi ise, Promo Puan sayesinde ulaşılacak satış noktalarının sayısının 65.000' e ulaşması.

 

Sizlere Promo Puan Projesi' ne eklenen son yeniliği de duyurmak istiyoruz. ''Tezgahtar Card''. Promo Puan Projesi kapsamında, ürünlerinizi satan satış noktalarının yanısıra, ürünlerinizin satılmasına katkıda bulunan tüm satış elemanları da Ortak Sinerji' den faydalanacak ve ürünlerin satılmasına katkıda bulunacaktır.