Haberler

PROMO CLUB AVANTAJLAR DÜNYASI

Ocak 2014


PROMO CLUB AVANTAJLAR DÜNYASI

INTERLINK Şirketler Grubu, sayıları 456’ ya ulaşan siz değerli iş ortaklarımızla gerçekleştirdiği mevcut “Sadakat Projeleri” ve “Club Uygulamaları” na ek olarak yepyeni projelerle 2014 yılına merhaba diyor... Bu projeler içinde en önemlisi, “PROMO CLUB AVANTAJLAR DÜNYASI” olacak. Yaklaşık bir yıldır hazırlıklarını yaptığımız ve bu yılın ilk çeyreğinde tamamlayarak Nisan ayında devreye alacağımız “PROMO CLUB” ile Sadakat Uygulamaları yaptığımız hedef kitlelerinize, club üyelerinize ve kendi personelinize yeni bir ayrıcalıklar dünyası açıyoruz. Bu ayrıcalıkların başında, günlük hayatta kullandığımız birçok ürünü veya hizmeti özel indirimlerle almak geliyor. PROMO CLUB üyeleri birçok seçkin mağazadan %30’ lara varan özel indirim avantajları alacağı gibi birçok hizmetten de % 50’ lere varan indirimlerle yararlanabilecekler. Bu indirimlerin yanı sıra, “1 al bir bedava” dan tutunda tanışma avantajı uygulamalarında bir çok ürünü ve hizmeti bedel ödemeden alabilecekler. Ayrıca yıllardır kendi çabalarınızla veya muhtelif firmalar aracılığı ile yaratmaya çalıştığınız avantajlar dünyası artık profosyonel anlamda yüksek teknoloji ve yazılım kullanılarak ilk defa geniş bir yelpazede sizlere sunuluyor. Örneğin bu güne kadar hiç bir uygulamada olmayan ulusal gıda zincirlerinde bile birçok indirimlerden ve avantajlardan yararlanılabilinecek. PROMO CLUB’ ın diğer bir başarısı ise indirim zamanları geçerli değildir veya şu kadar alırsan, indirim geçerlidir gibi hiçbir yanıltmacayı bünyesinde barındırmayarak gerçek kasa başı, diğer bir deyişle para ödeme anında avantajların ve indirimlerin sağlanmasıdır. INTERLINK’ in bugüne kadar Sadakat Projeleri ile irtibatta olduğu kişi sayısı 32.000.000 olmasına rağmen PROMO CLUB sadece özel bir kesime kademeli olarak açılacaktır. PROMO CLUB Nisan ayında ilk olarak hizmet verdiğimiz iş ortaklarımızın kendi personeline açılacaktır. İkinci Etapta ise Club’ larını çalıştırdığımız 32 firmanın Club üyesine açılacak olup son olarakta yine hizmet verdiğimiz 456 kuruluşun ilişkide olduğu bütün bayilerine, müşterilerine ve tüketicilerine açılacaktır. Böylelikle bugüne kadar yapılan birçok sağlıksız ve çok meşakkatli uygulama tek elden yönetilen dev bir yönlendirme yapısına dönüşerek karşılıklı kazan mantığı yerleşmiş olacaktır. Aslında bugüne kadar birçok marka tarafından uygulanan, hamburgerciden, tekstil ürünleri satan bir mağazadan, bir sağlık kuruluşundan hatta oyuncakçılardan bile dağıtılan, kimsenin tam olarak ne işe yaradığını, nasıl kullanıldığını bilemediği bir çok plastik kartı çoğumuz cüzdanımızda bile taşımıyoruz. Sahiplerine avantaj yarattığını söyleyen bu kartlar, tamamen suni fiyatlar üzerinden oransal iskontolar sağladığını iddia eden ancak indirim dönemlerinde, belirlenmiş sezonlarda ve ürünlerde kullanana hiçbir avantaj sağlamayan göster geç kartlardır. Aidiyet yaratacağı düşünülen bu kartların, teknolojik özellikler taşımaması, içerik olarak bomboş olması daha da önemlisi kullananlar tarafından, farklı mağazalardan/markalardan ürün ve hizmet satın alırken ortak bir platformda kullanılamaması ve dolayısıyla maximum fayda sağlayacak şekilde konsolide edilememesi, kart sahiplerini bir süre sonra bıktırmakta ve kullanım dışına çıkmalarına neden olmaktadır. PROMO CLUB sisteminde, yukarıda belirttiğim komplikasyonlar ortadan kaldırılmış olacaktır. Bir çalışanınız veya üyeniz, sizler tarafından Club üyeliği için dağıtılan kartı, alışveriş yaparken, yemek yerken, telefonla sipariş verirken, seyahat ederken, herhangi bir hizmeti alırken yada bir şey kiralarken kullanabilecektir. PROMO CLUB üyesi olarak, kartını kullanarak alacağı indirimler, rezervasyon öncelikleri, kampanya ayrıcalıkları ile günlük yaşantısında ciddi tasarruflar elde edebilecektir. PROMO CLUB’ ın sağlayacağı avantajlar için sizlerin sisteme herhangi bir parasal katkı yapmanıza da gerek olmayacaktır. Sizlerin Sadakat Projelerinde dağıttığınız kartlarınızın PROMO CLUB üyesi kartlar olması veya mevcut Club kartlarınızda PROMO CLUB logosunun bulunması, sisteme dahil olunması ve avantajlar dünyasının ayrıcalıklarından hemen yararlanmak için yeterli olacaktır. INTERLINK, PROMO CLUB sistemini kurgularken, teknolojiyi de yoğun olarak kullandı. Projenin yazılım ve uygulama tarafında, konusunda uzman iş ortakları seçildi.  Bir çok ulusal market zinciri, fast food ve tekstil grubuyla çalışan, kasa yazılımları konusunda uzman çözüm ortaklarımız ile, mevcut kasa yazılımları üzerinden, marka-ürün grubu seçerek PROMO CLUB üyelerine TL olarak indirim yansıtacak model oluşturuldu. Böylece Club üyeleri, sisteme dahil hangi noktadan hizmet yada ürün satın alırsa alsın, kasalarda Club kartını okutarak tek bir Club çatısı altında marka bağımsız tüm avantajları kullanabilir hale gelmiş olacaktır. Teknolojinin yoğun kullanılacağı bu uygulama ile, sizlere de mevcut hedef kitlenin hareketlerini kendinize özel oluşturacağınız ekranlar ile izleme ve rapor alma imkanı sağlandı. Hedef kitle için yapılacak marketing çalışmaları sırasında çok işinize yarayacak, tüketim alışkanlıklarını da görebileceğiniz geniş bir CRM’ i elde etmek çok kolaylaşacaktır. PROMO CLUB’ ın Marketing yapılanması için, INTERLINK’ in mevcut kurumsal pazarlama kadrosuna paralel yeni bir organizasyon oluşturularak, konusunda uzman bir ekip istihdam edildi. Bu ekip kendi içinde ayrışarak sizlere yeni oluşumu tanıtacak, sorularınızın cevaplarını verecek ve çok değerli önerilerinizi değerlendirerek PROMO CLUB iş geliştirmesini gerçekleştirirken, ekibin diğer unsurları; üye işyerleri tarafında yeni markalar, noktalar ve avantajlar yaratacak kontratları hayata geçirmek üzere çalışmaya başladı. PROMO CLUB lansmanından sonra, oluşturulan Web Sitesi üzerinden yaratılan avantajlar dünyasına ait tanıtımlar, elde edilecek avantajlar, sisteme dahil olan markalar ve satış noktalarının iletişimi dinamik olarak yapılacaktır. Bu Web sitesi aynı zamanda sisteme dahil olan satış noktalarındaki personelin de bilgilendirilmesi (sisteme katılacak firmalar, kullanılacak kartların görselleri vb) için kullanılacaktır. Projenin içinde yer almak isteyen siz değerli iş ortaklarımız, PROMO CLUB’ a dahil olmak için detaylı bilgi alma isteklerinizi yada üye marka-iş yeri tarafında bilgi edinmek için PROMO CLUB Müşteri Temsilcileri ile toplantı taleplerinizi, iletişimde olduğunuz INTERLINK Proje Yönetmenleri aracılığı ile iletebilirsiniz. Destekleriniz ile büyümeye ve siz değerli iş ortaklarımıza avantalar yaratmak için çalışmaya devam ediyoruz. Bundan sonra da farklı projeler ile bol kazançlı satışlar sağlamak için sizlere hizmet vermeye devam edeceğiz.

Haberin Yazarı: Timuçin ÖCALAN