Haberler

MÜŞTERİLERİMİZE GLOBAL DENEYİMİMİZİ SUNUYORUZ

Ağustos 2010


MÜŞTERİLERİMİZE GLOBAL DENEYİMİMİZİ SUNUYORUZ

1-Bize şu anki görevinizden bahsedebilir misiniz?

Citibank Kredi Kartları Ürün Yönetimi Departmanının yöneticiliğini yapmaktayım. Bu görevimde müşterilerimize, ürün ve hizmetlerimizde yaratıcı çözümler sunarak, Citibank Kredi Kartlarını kullanırken daha avantajlı ve keyifli alternatifler sağlamayı amaçlıyoruz. Citibank'ın 100'ü aşkın ülkedeki global deneyiminden yararlanırken, piyasada bulunmayan avantajları sunmayı hedefliyoruz. Buna paralel olarak, ekibim ile birlikte piyasa trendlerini yakından takip ederken, sürekli yaptığımız araştırmalar ile müşterilerimizin tercih ve beğenileri konusunda nabzını tutuyoruz. Son olarak hayata geçirdiğimiz kredi kartı müşterilerimize özel e-alışveriş sitesi www.indirimkartımda.com da bu bakış açısı ve vizyonun bir göstergesi.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadar ki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

14 senedir kredi kartları alanında çalışıyorum. Bu süre zarfında farklı bankalarda çalıştım ve 8 yılı aşkın bir süredir de Citibank'da görev yapmaktayım. Ülkemizdeki kredi kartları piyasasının bu süre zarfında geçirdiği değişim ve geldiği nokta gerçekten hayran kalınacak nitelikte. Gelişmiş pazarlardan çok daha ileri noktada uygulamalarımız var ve bu konuda örnek alınan ülke konumundayız. Hızla gelişen teknolojinin önümüzdeki yıllarda geleceği noktayı ve bunun kredi kartı piyasasına yansımalarını düşünecek olursak, her şey daha yeni başlıyor diyebiliriz. Böyle heyecan verici ve dinamik bir sektörde çalıştığım için şanslı olduğumu düşünüyorum. Bundan sonraki hedefimiz, kredi kartları sektöründe bu büyük değişim sürecinin bir parçası olmaya devam etmek.

3-Citibank şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?

Müşteri ihtiyaçları, dünyadaki önemli değişimler, teknolojinin akıl almaz bir hızla gelişmesi ve globalleşme ile çok farklı boyutlara geliyor. Citibank gibi uluslararası dağıtım kanallarına sahip bankalar, global deneyimlerini müşterilerine sunarken, müşterilerine uluslararası erişim imkanı sağlıyor.   Türkiye, dünyanın en hızlı büyüyen ülkelerinden biri. Dünyada sınırlı sayıda bulunan büyüme fırsatları arasında Türkiye pazarı, uluslararası bankalar tarafından oldukça önem verilen bir pazar. Dünyanın 100’den fazla ülkesinde faaliyet gösteren Citibank, Türkiye’de bulunan yarım milyondan fazla müşterisine kurumsal, ticari ve bireysel bankacılık alanında hizmet sunuyor. Türkiye, Citibank için öncelikli ülkeler arasında yer alıyor. 35 yıldır faaliyet gösterdiği Türkiye’ye olan taahhüdünü sürdüren Citibank, verimlilik, karlılık ve müşteri memnuniyetine odaklanan akıllı bir büyüme hedefliyor ve buna bağlı olarak tüm müşteri segmentlerinde büyümeyi planlıyor.

4-Citibank olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi veriniz

Citibank, şubeleri, ATM'leri, Citibank Online ve CitiDirect Online internet bankacılığı ile CitiPhone ve CitiService telefon bankacılığı kanalı ile bireysel, kurumsal ve ticari bankacılık müşterilerine hizmet sunmaktadır. Citibank’ın Türkiye'deki bireysel bankacılık ürün ve hizmetleri, kredi kartları, TL ve döviz cinsinden mevduat ürünleri, yerli ve yabancı yatırım fonları ve bireysel kredileri kapsamaktadır. Citibank, kurumsal ve ticari müşterilerine ise krediler, hazine ürünleri, kurumsal finansman, nakit yönetimi, dış ticaret finansmanı, menkul kıymet saklama hizmetlerini sunmaktadır.

 

5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Son olarak Citibank, kredi kartı müşterilerine özel olarak hazırlanan e-alışveriş sitesini hayata geçirdi. Sadece Citi ve Citi Axess kredi kartı müşterilerinin yararlanabileceği bu yenilikçi girişim ile kredi kartı müşterileri, kendilerine özel indirimlerden 6 aya kadar taksit imkanı ile yararlanabiliyor. Citibank sponsporluğunda hazırlanan e-alışveriş sitesinde, (www.indirimkartimda.com) beyaz eşyadan küçük ev aletlerine, elektronikten tekstile birçok alanda özel ve cazip indirim imkanları sunuluyor.

6-Ülkemizin ve bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Türkiye yurtdışından çok pozitif görünüyor. Türkiye, bankacılık sistemini global ekonomik krizde olağanüstü bir şekilde yönetti. Türk bankaları, bazı gelişmiş ülke bankalarına göre birçok açıdan göreceli olarak daha güçlü bir konumda. Türk bankacılık sektöründe bugün çok kaliteli bir insan kaynağı var ve bankalar çok ciddi teknolojik yatırımlar yaptı. Türkiye’de tüm bankalar müşterilerine farklılık ve katma değer yaratmak için çalışıyor.

Defne ERGİN

Citibank Kredi Kart. Ürün Yönetimi Böl. Yöneticisi