Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

KRAFT’TAN HEDİYE YAĞMURU

Eylül 2010


KRAFT’TAN HEDİYE YAĞMURU

Kraft Foods, gıda ve içecek alanında faaliyet gösteren dünyanın en büyük ikinci şirketi durumundadır. 2007 yılında faaliyet cirosu 37 milyar Amerikan Doları’nı aşmıştır. Toplam 103.000 çalışanı, 180 adet üretim ve işletme tesisiyle faaliyet göstermektedir. 150’nin üzerinde ülkede, her gün yüz milyonlarca kez tüketiciler gözde Kraft markalarıyla buluşmaktadır. Tartışılmaz Global Gıda Liderliği misyonu arkasında dünyada bir gıda şirketinin sahip olabileceği en güçlü marka portföylerinden biri bulunmaktadır. Yıllık cirosu 100 milyon Dolar’ı geçen 50’den fazla marka ve 1 Milyar Dolar’ı aşan 9 adet markaya sahiptir. Toplam 40’tan fazla markası 100 yılı aşkın bir süredir faaliyettedir. Üstün marka portföyü dünya çapında milyonlarca tüketicinin güvenini kazanmıştır. Türkiye’de pazar liderleri arasında şu markaları yer almaktadır: Çikolatalar (Milka ve Toblerone), Kahveler (Jacobs ve Maxwell House), Toz İçecekler (Tang), Tuzlu Çerezler – Cipso, Patos ve Çerezos. Yukarıda KRAFT FOOD’S hakkında vermiş olduğumuz kısa bilgilerle bir dünya devi ile daha çalışmanın mutluluğunu INTERLINK ailesi olarak yaşamaktayız. KRAFT satış noktalarına yönelik gerçekleştirilen baremli sadakat kampanyası ile büyük bir penetrasyon sağladı. Türkiye genelinde ki 5.000 adet satış noktasına yönelik gerçekleştirilen kampanya 1 Eylül – 30 Eylül 2010 tarihleri arasında gerçekleştirildi. Kapmaya dahil olan satış noktaları, belirlenmiş olan First, Toybox, Topitop, Jelibon, Missbon, Milka, Pop Tip, Olips gibi markalardan alım yaptıklarında katalogta belirlenen baremlere ulaşıp hediye almaya hak kazandılar. Yoğun ilgili gören kampanya, satış noktaları tarafında büyük bir beğeniyle karşılandı. Bizde INTERLINK olarak, KRAFT “Hediye Yağmuru Başlıyor” kampanyasının, katalog basımından, ürün tedarikine, sevkiyatından, çağrı merkezi hizmetine kadar tüm operasyonunu üstlenerek kampanya organizasyonunu gerçekleştirdik.