Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

KOZMETİK SEKTÖRÜNDE YENİLİĞİN ADI

Eylül 2013


KOZMETİK SEKTÖRÜNDE YENİLİĞİN ADI

1-Bize şu anki görevinizden bahsedebilir misiniz?

Mezun olduktan sonra deri sektörü, kablo sektörü ve ambalaj sektöründe Üretim ve üretim planlama departmanlarında çalıştım. Hunca’ da bu sene 5. yılıma giriyorum ve şirket içinde çok farklı poziyonlarda ve projelerde çalıştım. Yaklaşık 1 yıldırda Pazarlama Müdürü olarak görevime devam ediyorum. Kendi adıma kariyerime bu doğrultuda devam edip en tepeye çıkabilme amacını gerçekleştirmeyi hedefliyorum.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

Pazarlama departmanı olarak genç bir ekibiz. Ekip olarak tek amacımız, piyasada söz sahibi olacak yeni markalar yaratmak.  Bunu da son 1 yıllık dönemde doğru bir şekilde yaptIğımızı düşünüyorum.

3-HUNCA KOZMETİK sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak ?

60 yıllık bir firma olan Hunca Kozmetik Türk kozmetik endüstrisinin en köklü kuruluşlarından biridir.  Hunca’nın kurulduğu günden bu yana kozmetik sektörünün gelişmesinde önemli bir yerde olduğunu söylebilirim. Hunca globalleşen dünya pazarı, yaşanan hızlı rekabet ortamında farklı ve yeni ürünler ile tüketiciye hizmet vermeyi ilke edinmiştir. Hunca’nın bu başarısının altında kozmetik sektörüne kattığı değer, koku alışkanlıklarına yön veren özgün konseptte ürün çeşitliliği, marka seçeneği ve yapmış olduğu faaliyetleri yatmaktadır.

4-HUNCA KOZMETİK olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz ?

Hunca’nın temel ilkesi, benzersiz hizmet anlayışıyla, kaliteli ürünü tüketiciye en iyi fiyatla ulaştırmaktır. Tüm bunların yanında, sektördeki 60 yılı aşkın deneyimi ile Hunca Kozmetik üretimin her aşamasında modern teknolojinin tüm olanaklarını kullanarak, bu başarısını uluslararası pazara da taşımaktadır. Ürünlerinin ihracatını, Ortadoğu, Asya, Doğu Avrupa, Afrika ve Rusya'da gerçekleştirmektedir. Kozmetik ihracat piyasasında 1.400’den fazla barkodlu ürün ile dünya devi olma yolunda, emin adımlarla ilerlemektedir.

 

5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Marka veya ürün grupları bazında yıllık aktivite planlarımız var bunları aylık dönemlerde olabildiğince uygulamaya ve takip etmeye çalışıyoruz. Genellikle özel dönemler için özel ürünler ile tüketicinin karşında raflardaki yerimizi alıyoruz. Hunca yaklaşık 3.000 noktaya ulaşabilen bir satış altyapısına sahip bu avantaj özel dönemlerde hızlı aksiyon alınmaz ise dezavantaja dönebiliyor. Bu nedenle oluşturulan plana olabildiğince uymaya gayret ediyoruz. Fiyat indirimi dışında, noktalarda Hunca ürünü alana anlık hediyeler (makyaj ürünü, terlik, bileklik vb.) verilmekte.

6-Ülkemizin ve bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Türk kişisel bakım pazarı      6.8 Milyar TL’lik bir kapasiteye ulaştı ve süre gelen ekonomik gelişimle, büyümeye devam edeceğini öngörüyorum. Yerel şirketler son 5 yıldır neredeyse istikrarlı bir pazar payı ile kişisel bakım pazarının %28’ini oluşturuyor ve ıslak mendil, sabun gibi segmentlerde belirgin bir güç gösteriyorlar. Özel markalar modern ticaret büyümesinin sonucu olarak daha da hızlı büyüyor ve bu büyümenin devam etmesine kesin gözüyle bakıyorum.

7-Şirket çalışanlarınız ve müşterileriniz için aktiviteleriniz mevcut mu?

Yeni organizasyon yapısı ve markalarıyla Hunca Kozmetik, kozmetik sektöründe daima en iyi, yeniliklerin ve gelişimin öncüsü olmak, iç piyasada gücünü daha da arttırmak, deneyim ve başarısını ihracat pazarlarına taşımak arzusundadır.

www.hunca.com.tr    

www.facebook.com/huncatr

Emre AYDOĞMUŞ

Hunca Kozmetik

Pazarlama Müdürü