Haberler

KOPAŞ’ TAN SADAKAT PROGRAMLARI TARİHİNDE YENİ BİR REKOR

Ocak 2018


KOPAŞ’ TAN SADAKAT PROGRAMLARI TARİHİNDE YENİ BİR REKOR

Türkiye ticaret hayatına 1991 yılında ilk olarak INTERLINK firması ile giren Puan Sadakat Programları, bugüne gelindiğinde şirketlerin satış ve pazarlama departmanlarının vazgeçilmez uygulaması haline gelmiştir. Sektörü oluşturan ve açık ara lideri olan INTERLINK, aradan geçen 26 yılda Türkiye’ nin önde gelen 536 firmasına 1372 kampanya projelendirmiş ve uygulamıştır. Puan Sadakat Programları’ nda en önemli başarı kriteri puan harcamalarıdır. Puan harcama oranı ne kadar yüksekse, kampanya o kadar ilgi görmüş, buna bağlı olarak da başarı oranı o kadar artmış demektir. Bu puan harcama oranı, tüketici ve satıcı (Distribütör, Bayi, Alt Bayi, Geleneksel Kanal, Modern Kanal vb.) kampanyalarında farklılık göstermektedir. Türkiye’ de ağırlıklı olarak satıcı kampanyaları yapıldığından, bu grubun geri dönüşleri ayrıntılı olarak takip edilmektedir. Ölçümlemelerimize göre 2005 yılında COCA COLA’ nın geleneksel ve modern kanallarında yapılan satışlarına uyguladığımız kampanyanın ortalama geri dönüşü, %77’ lik bir oranla rekoru eline geçirmiş ve 2008 yılına kadar sürekli yükselerek %82’ lik bir puan harcama oranına ulaşmıştı. Daha sonra bu rekor 2012 yılında, %87’ lik puan harcama oranıyla CP YEM’ e geçti ve yıllarca rekor kendilerinde kaldı. Bu rekor bu yıl KOPAŞ’ ın Sesu markası için uyguladığımız KOPAŞ CLUB kampanyasına kadar sürdü. KOPAŞ’ ın bu kampanyasında aldığımız %92’ lik muhteşem puan geri dönüşüyle tüm zamanların rekoru KOPAŞ Kozmetik Pazarlama AŞ’ ye geçmiş oldu. Sonrasında da bizlere verdikleri teşekkür ve başarı belgemiz, diğer firmaların verdiği teşekkür ve başarı belgelerinin yanında yerini aldı. INTERLINK’ i seçerek, bu başarılı kampanyayı yapmamıza imkan sunan KOPAŞ’a ve bu kampanyada emeği geçen bütün INTERLINK çalışanlarına teşekkür ederiz.

Kopaş Kozmetik hakkında daha fazla bilgi almak için: http://www.kopas.com/