Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

KAMUPANYA TEDARİKÇİ TOPLANTISI VODAFONE PLAZA’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Ağustos 2011


KAMUPANYA TEDARİKÇİ TOPLANTISI VODAFONE PLAZA’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ

Kamu çalışanlarını benzersiz avantajlarla buluşturmak için VODAFONE – INTERLINK işbirliği ile yola çıkılan KAMUPANYA avantajlı online alışveriş sitesi geçtiğimiz günlerde canlıya alındı. VODAFONE’un KAMU AVANTAJ programının en önemli bacağı olarak lanse edilen KAMUPANYA medyanın her alanında (Yazılı Basın, TV reklamları ve Internet) kendisine oldukça geniş yer bularak ve büyük yankı uyandırarak, devreye girdiği ilk günden bu yana müthiş bir grafik yükselişi ile şimdiden kamu çalışanlarının dikkatini çekmeyi fazlasıyla başardı. Mobil iletişimde dünya lideri olan Vodafone, Interlink ile oluşturduğu işbirliğiyle Türkiye’deki büyümesini, daha önce benzeri görülmemiş olan bu kampanya olgusunu yaratarak hızlandırmayı hedefliyor. Bu gelişmelerle birlikte Vodafone Genel Merkezi’nde; Vodafone ve Interlink yetkililerinin, ayrıca kampanyaya destek veren kurumsal tedarikçi firma temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşen bir toplantı düzenlendi. Bu toplantıda Kamupanya ile ilgili hedef kitle üzerindeki ilk algılar ve sürecin akışı değerlendirilirken, ilerleyen zamanlarda kamu çalışanlarının bu sistemden daha çok avantaj sağlayabilmesi için oluşturulabilecek hedefler masaya yatırıldı. Vodafone'lu kamu çalışanlarının, Vodafone'un desteği ile oluşturulan, birçok ürün gamında online alışveriş yapabilecekleri bu platforma; kurumsal tedarikçilerin hangi katma değerleri sağlayabilecekleri toplantının ana konusunu oluşturdu. Sistemin oluşum sürecinin INTERLINK Yön. Kur. Bşk. Polat TAŞCIO⁄LU tarafından katılımcılara aktarıldığı toplantıda, Kamupanya’nın Türkiye’de bir ilk olduğunun ve kısa süre içerisinde yakalanan başarısı üzerine dikkat çekildi. Promosyonda tabiri caizse yeni bir çağı başlatan Kamupanya, sadakat sistemlerindeki kendine özgü dinamiğiyle sektöre yeni bir soluk katacağa benziyor. Türkiye’de bugüne kadar sayısız ilkin yaratıcısı olan INTERLINK bu kampanya ile sektörde yeni belirmeye başlayan e-portal destekli avantajlar eğiliminin de ilk yorumlarından biri olan Kamupanya’yı sizlerle buluşturmuş oluyor. Bugüne kadar sayısız projede her zaman bizlerin yanında yer alan kurumsal tedarikçilerimiz, Kamupanya Projesi’nde de yine destekleri ile mükemmel bir tablo çizmeyi başardılar. Birbirinden avantajlı onlarca segmentte yer alan 501 ürünle yolculuğuna başlayan Kamupanya, ilerleyen dönemde daha da gelişeceğinin sinyallerini, kampanyaya destek olan markaların bakış açısıyla ve Vodafone’un bu sisteme vermiş olduğu önemle gösterdi. Bu bağlamda gerçekleştirilen bu toplantıda kampanyanın dinamiği ve sürecin ilerleyişi konusunda kritik kararlar alındı. Tedarikçilerin destekçi yaklaşımlarıyla beslenen bu kararlar, ilerleyen dönemde avantajların katlanarak çoğalacağının ve Vodafone’lu olmanın ayrıcalığının daha da güçlü hissedileceğinin argümanı olarak nitelendirildi. Spesifik omurgasıyla sizlere benzersiz fırsatlar sunacak olan Kamupanya’nın başarısını INTERLINK olarak biz de coşkuyla kutluyoruz. VODAFONE ile gerçekleşen işbirliğimizin ve başarımızın sürekliliğini temenni  ediyoruz. Bu başarının nüvesi sorulduğunda ise verilebilecek en iyi cevabın, dünya devi olan Vodafone ile çeyrek asıra yaklaşan bir tecrübeye sahip Interlink’in buluşması olduğunu söylemek hiç de zor değil. Başarılı projelerimizi INTERLINK HABER aracılığı ile sizlerle paylaşamaya devam edeceğiz.