Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

INTERLINK’TEN KAMPANYALARINIZA DESTEK

Ekim 2009


INTERLINK’TEN KAMPANYALARINIZA DESTEK

INTERLINK “Müşteri Sadakat Programları” konusunda sürekli yaptığı yenilik ve geliştirmelerle hizmet verdiği firmalara birçok alternatif sunuyor. Bu yenilikleri gerek Müşteri Temsilcilerimizin sizler ile yaptığı birebir görüşmeler ile gerekse gazetemiz aracılığı ile sizlere aktarıyoruz. Sektörümüz ile ilgili Dünya’ da ki gelişmeleri takip ederken bunların Türkiye pazarına entegrasyonunun nasıl olacağını ve Türk ticari hayatının dinamiklerini de gözlemleyerek çeşitli projeler geliştiriyoruz. Bu projelerimizdeki temel amaç, sadık bir müşteri kitlesi oluşturmak ve bu kitle ile beraber efektif ve devamlılığı olan satış artışı sağlamaktır. Sektöründe her zaman ilklere imza atan INTERLINK, 2007 yılında lansmanını yapmış olduğu promosyon puanlarını birleştiren PROMO PUAN ve bunları kazanacakların üye olduğu PROMO CLUB ile dev bir puan havuzu oluşturdu. Bugün itibariyle muhtelif sektörlerde 373.000 üye satış noktasına ulaşan PROMO CLUB, promosyon kampanyası yapan markaları desteklemek amaçlı, son yılların ilgi gören promosyon meteryali olan telefon kontörlerini promosyon sistemine dahil etti.