Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

INTERLINK’TEN BİR YENİLİK DAHA “KURUMSAL B2C”

Ocak 2012


INTERLINK’TEN BİR YENİLİK DAHA “KURUMSAL B2C”

 Merhaba Değerli İş Ortaklarımız, Öncelikle 2012 yılının sizlere, iş ortaklarınıza ve müşterilerinize bol kazançlı bir yıl olmasını dileriz. Türkiye’ de Sadakat ve Satış arttırıcı promosyon çalışmalarına yeni bir soluk, yeni bir anlayış getiren KURUMSAL B2C projemizin 6 ay önce Vodafone ile başlayan pilot çalışması tamamlandı ve 2012 yılında bütün Türkiye’ ye açıldı. 7 aşaması bulunan  KURUMSAL B2C uygulaması 18 aylık bir çalışmayla alt yapısı hazırlanıp, pilot çalışma olan ilk aşama Vodafone ile birlikte Temmuz 2011 tarihinde devreye sokuldu. Geçen 6 aylık sürede 500.000 Vodafone kamu tarifesi kullanıcısına açık olan pilot uygulama zaman zaman 18.000.000 Vodafone üyesine belirli sürelerle açılıp, SMS, Gazete ve TV reklamlarıyla desteklendi. KURUMSAL B2C’nin bu pilot çalışması uygulanması beklenenin çok üzerinde ilgi ve başarı göstererek tamamlandı. Bu geçen süreçte uygulamanın başarılı olacağının kesinleşmesi üzerine Kasım 2011 tarihinde sistem bütün hizmet verdiğimiz müşterilerimize açıldı. Bu uygulamayı duyurduğumuz siz değerli iş ortaklarımızdan şu ana kadar 344 geri dönüş aldık ve projenin sizlere nasıl uyarlanabileceğini değerlendirmek üzere bu süre içinde farklı sektörlerden 123 iş ortağımızla karşılıklı görüşmeler gerçekleştirdik. Bu görüşmeler neticesinde farklı sektörlerdeki 24 iş ortağımıza ön anlaşma sağlayarak 2. aşamaya geçtik. Hatta bu iş ortaklarımızdan gelen talepler üzerine 3. aşamayı da öne çekerek Mart 2012 yi hedef aldık. Bu olumlu iş birliktelikleri bizleri marka ile başladığımız bu süreçte, KURUMSAL B2C projemizin ileriki aşamalarını da devreye sokmak konusunda daha da cesaretlendirdi. Bu uygulamayla sadece promosyon değil, hizmet verdiğimiz firmaların da bayilerine, müşterilerine ve kendi personeline toptan fiyatlarınında çok altında özel fiyatlarla ürün satın almalarını sağlıyoruz. Hatta mevcut puanların para gibi kullanılabileceği Para + Puan sistemini ihtiva eden 3. Aşama da Mart ayında devreye girdiğinde, sistemin dayanılmaz cazibesiyle kullanıcılara tartışmasız büyük avantajlar sağlayacaktır.

KURUMSAL B2C’nin sistem anlatımını sağladığı olanaklar ve avantajlarının çokluğundan dolayı buradan yapabilmek mümkün değil, ama yinede birkaç majör avantajı sizlere aktarmak isteriz;

* Mevcutta yaptığımız kataloglu statik ve yarı dinamik sistemler artık yerini interaktif yapının olduğu, dinamik, yeni bir sisteme bıraktı,

* İş ortaklarınız, müşterileriniz, kendi personeliniz ihtiyaçları olan ürünleri perakende fiyatlarının çok altında promosyon fiyatlarıyla temin edebiliyorlar,

* Kampanyalarınızda verdiğiniz puanların sahipleri, kataloglardaki sınırlı sayıda üründen hediye seçmek yerine bu dinamik siteden binlerce üründen istediklerini seçebiliyorlar,

* Mart 2012 den itibaren Para + Puan uygulamasıyla seçtikleri hediyelerini, mevcut puanlarına bakmaksızın istedikleri kadar büyütüp, puanlarını para gibi kullanma imkanını elde edecekler. Bu avantajı örnekleyecek olursak; şu anda piyasada güvenilir satış noktalarında 1.079 TL’ye satılan 32’’ Sony LCD TV’ ye, KURUMSAL B2C uygulaması dahilinde  699 TL‘ ye (KDV dahil) sahip olabiliyorlar. Bu fiyat avantajı, eğer kullanıcının hesabında kampanyanızdan kazandığı promosyon puanları varsa 399 TL’ye, 199 TL’ye, hatta bedavaya kadar inebiliyor,

* Sistemde yaratılan yüksek oranlı pozitif algı değeri ile mevcut promosyon oranınız sabit kalarak hedef kitlenin daha yüksek değerli hediyelere ulaşması mümkün olmaktadır,

* Küçük puan kazanımlarının yarattığı ilgisizlik, puanın alımda tamamlayıcı olarak kullanılabilme olanağından dolayı ortadan kalkıyor.

* Kampanya ön hazırlık maliyetinin sıfıra yaklaşmasından ve dinamik sistemin sağladığı imkanlardan dolayı kampanyalarınızı sürekli yapabilme veya sıkça tekrarlayabilme olanağı sağlıyor,

* Sistemin dinamik çalışmasından dolayı fiyat düşüşleri anında puan kampanyalarına yansıyor ve kampanya süresince aynı ürünü daha düşük puana elde etme imkanı sağlıyor,

* Yine uygulamanın dinamik olmasından dolayı ürünlerde model ve stok değişikliklerinden dolayı yaşanan muadil çalışmaları ortadan kalkıyor ve tam istenilen ürünler gönderiliyor,

* Uygulamanın en önemli avantajlarından biri de çok geniş bir CRM elde edilebilmesidir. Yazılımın içinde bulunan geniş CRM bölümüyle hem de kullanıcıların istekleriyle girişler yapılarak hiç bir çaba göstermeden çok doğru bir CRM elde edilebiliyor.

Bunun gibi daha birçok avantajı ve olanağı içinde barındıran KURUMSAL B2C uygulamasını deneyimli kadromuz ile sizlere aktarmaya devam edeceğiz. KURUMSAL B2C uygulaması ile işlerinizi daha da geliştireceğimize inanıyor, uygulamanın bütün aşamalarını sizlere duyurmak dileğiyle, tekrar kazançlı bir 2012 diliyoruz.

 

*** KURUMSAL B2C hakkında daha detaylı bilgi almak için

0212 3247701-166 telefondan veya

kurumsalb2c@interlink.com.tr

e-mail atarak irtibat sağlayabilirsiniz.