Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

INTERLINK TEKNOLOJİK ALT YAPISIYLA FARK YARATIYOR

Ağustos 2009


INTERLINK TEKNOLOJİK ALT YAPISIYLA FARK YARATIYOR

Call Center

Son yıllarda özellikle teknolojide yaşanan hızlı gelişmeler ve küreselleşmenin tetiklediği uluslararası boyuta taşınan müşterilerini elinde tutmak ve potansiyel müşterileri kazanmak isteyen firmalar bu rekabetçi ortamda değişime ayak uydurmaktadırlar. INTERLINK Şirketler Grubu’na dahil olan INTERLINK İTHALAT İHRACAT ve PAZARLAMA A.Ş., 2006 yılından itibaren promosyonlar için ileri teknoloji ile donatılmış Call Center hizmetini vermeye başlamıştır. Bu hizmetin önemi ve faydaları saymakla bitmeyecek kadar fazladır.  Bir şirketin verdiği hizmeti müşterinin ayağına kadar götürmesi bu hizmete olan talebi arttırmaktadır. Call Center’ımız kesintisiz hizmet vererek müşteri memnuniyetini sağlamakta rekabetçi iş yaşamında şirketleri başarıya götürmektedir. İnsanların özellikle teknolojinin gelişmesiyle genişleyen ve çeşitlenen hizmet talepleri Call Center’ımız sayesinde başarıyla karşılanmaktadır. Müşterisini memnun eden firma, hem aynı müşteriye başka ürünler satma şansını elinde tutar, hem de onun referansıyla çok sayıda yeni müşteri edinir ve şirket imajına olumlu katkıda bulunur. Call Center desteğinde müşterilerinizin taleplerini değerlendirip yatırımlarınızı taleplere göre yönlendirebilirsiniz. Call Center’ımız ürününüz ne olursa olsun, müşterinizin 24 saat size ulaşmasına olanak sağlamaktadır. Siz de INTERLINK Call Center’ını, Müşteri Danışma Merkezi, Bilgi Danışma Hattı, Ücretsiz Tüketici Danışma Hattı, Sipariş Hattı, Tele Marketing gibi başlıklar altında kullanarak hedef kitlenize fark yaratabilirsiniz.

Yazılım Grubu

Türkiye yazılım sektörünün büyüklüğünün 780 milyon Dolar olduğu ve bu alanda yaklaşık 70 bin kişiye istihdam sağlandığı tahmin ediliyor. İçinde bulunduğumuz dönemde kurumsal çözümler ön plana çıkıyor. Elektronik ortam hızla yaygınlaşıyor, herkes operasyonel verimliliğe odaklanıyor. Firmaların rekabet güçlerini yükseltebilmek için daha verimli hale gelmeşleri gerekiyor. Bu gelişmelerin bilincide olan INTERLINK yönetimi şirket içi ve şirket dışı yazılımlara ağırlık vermiş ve Bilgi Teknolojileri yazılım grubunu üst seviyede mühendislerden oluşturmuştur. INTERLINK olarak yazılım alanında geldiğimiz noktada B2B, B2C ve CRM teknolojilerine dayalı geliştirdiğimiz yazılımlarda en ileri mobil ve iş yetkinliklerini kullanabilmekteyiz. B2B, B2C ve CRM teknolojileri yakın zamanda popüler olmuş ve şu anda tüm dünyada kullanılmaktadır. Burada önemli bir ayrıntı ise; “Puan Promosyon” sektörüne özel geliştirdiğimiz yazılımlarda B2B, B2C ve CRM teknolojilerinin hepsini bir projede kullanabildiğimizdir. Bu sayede bu üç teknolojinin avantajları tek bir yazılım üzerinden sağlanabilmektedir. Örnek vermek gerekirse Puan Promosyonun son noktası F-POS Club sistemimizde; hangi müşterinin hangi ürünlere ne kadar zaman ayırdığını, hangi ürünlerle ilgilendiğini, hangi sıklıkla hangi ürünleri aldığını biliyor ve bilgi sistemleri sayesinde takip edebiliyorsunuz ve o ürünlerle ilgili bir değişiklik olduğunda veya benzer ürünleriniz yada ikame ürünlerde bunu müşterilere otomatik olarak bildirmeniz sadece bir yada iki saniye alıyor. INTERLINK öncü olduğu Puan Promosyon sektöründe B2B, B2C ve CRM gelişimlerinin çok kısa zamanda nereden nereye geldiğini gözlemleyip, nereye gideceğini kestirerek sektöre yön vermektedir.