Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

INTERLINK HABER 4 YAŞINDA

Aralık 2010


INTERLINK HABER 4 YAŞINDA

Başlıkta da belirttiğimiz gibi bu ay 48. sayısı ile sizlerle buluşan INTERLINK Haber, 4. yayın yılını kutluyor. Bu mutlu anı siz değerli okuyucularımızla paylaşırken, INTERLINK Haber’in ortaya çıkış sürecinden kısaca bahsetmek istedim. 2006 yılının son aylarında Genel Müdürümüz Sn.Polat TAŞÇIOĞLU’nun kurumsal bir bülten yayınlama düşüncesi ile gazetemizin ilk temelleri atılmış oldu. İlk etapta böylesine büyük bir sorumluluğu üstlenebilmek ve sürekliliğini sağlayabilmek düşüncesi bazı soru işaretlerini de beraberinde getirmişti. Fakat INTERLINK’in çalışma hayatının her aşamasında benimsemiş olduğu, ‘Tesadüfler yoktur, her projede mutlak süren bir araştırma, iyi bir fizibilite ve tecrübeyle edinilebilecek başarı vardır.’ olgusu, gazetemizin bu günlere geleceğinin en büyük ön görüsüydü. Tüm bu hazırlık sürecinin ardından INTERLINK Haber 2007 yılının Ocak ayında yayın hayatına başlayarak, kısa sürede kurumsal habercilik segmentinde kendine önemli bir yer edinmiş oldu. Peki INTERLINK HABER bülteni 48 sayı boyunca neler gerçekleştirdi, hangi önemli konuları gündemine aldı, kısaca size aktarmaya çalışayım. INTERLINK Haber olarak yayın süresi boyunca, Türk Ticaret Hayatı’nın zirvesinde bulunan firmaların orta ve üst düzey yöneticileri ile toplamda 32 makale ve 47 röportaj gerçekleştirdik. Gerçekleştirmiş olduğumuz bu makale ve röportajlarda farklı sektörlerin yapılarını, bu sektörlere bağlı firmaların ülkemiz ve dünya pazarında edindikleri başarıları, geleceğe yönelik hedef ve planlamalarını deklare ettik. Gerçekleştirilen bu makale ve röportajlar sektörlerin nabzını tutmamızı ve siz değerli okuyucularımıza ticaret hayatının silüetini yansıtmamızı sağladı. Yayın hayatımız süresince ‘Kültürel’ ve ‘Sektörel’ başlıkları altında yayınladığımız haberlerle, sosyal ve kültürel hayatı içinde barındıran tavsiyelerde bulunduk. Vizyon filmleri, başarılı tiyatro oyunları, ses getiren konserler ve ödül alan kitapların lansmanını gerçekleştirerek sizlere aktardık. Farklı sektörlerde gelişen ilgi çekici haberleri bültenimize taşıyarak, gündemi takip etmenizi sağladık. ‘Sizler İçin Tattık’ bölümünde, yıl boyunca düzenlediğimiz çeşitli aktivitelerimizde karşımıza çıkan, Türk ve Dünya mutfaklarından farklı lezzetlerin yer aldığı restaurantları sizlerle paylaşarak, bu lezzetlere ortak olmanızı istedik. ‘Bizden Haberler’ başlığı altında INTERLINK kurumsal yüzünün yanı sıra aynı zamanda samimi ve büyük bir aile oluşunun renklendirdiği tablolar ile bizleri daha yakından tanımanıza öncülük ettik. INTERLINK Haber okuyucularına çeşitli avantajlar sunan ‘Teşekkürlerimizle’ ve ‘Outlet’ bölümleri aracılığıyla birçok markayı ve ürün grubunu, sadece okuyucularımıza yönelik olarak, piyasa fiyatlarının çok altında olacak şekilde sizlerin beğenisine sunduk ve yüzlerce ürünü sizlerle buluşturduk. Yıl içerisinde gerek kurum içi gerekse firmalar arası düzenlediğimiz aktiviteleri, katılımda bulunduğumuz organizasyonları bültenimize taşıyarak, iş hayatının sosyal gücünün de ne derece önemli bir noktada durduğunu vurguladık. Bu aşamaları gerçekleştirirken ‘Kurumsal Habercilik’ yelpazesinin sınırları içerisinde kalmayı başardık ve sizlerden aldığımız olumlu tepkiler yolumuzda ne kadar doğru bir şekilde ilerlediğimizin ve bugün 2100 kişiye ulaşan bültenimizin okuyucu kitlesini her geçen gün arttırmasının en büyük argümanı oldu. INTERLINK Haber’le ilgili anlattığım bu içeriklerin oluşumundan, basım sürecine ve sizlere ulaştığı ana kadar geçen aşamaların büyük ve özverili bir ekibin çalışması sonucu ortaya çıktığını belirtmek isterim. Başta siz değerli okuyucularımız olmak üzere, INTERLINK Haber olarak; yayıncılık ilkemizi benimseyen ve 48 sayı boyunca gerçekleştirdiğimiz makale ve röportaj aşamalarında desteklerini esirgemeyen firmalara ve değerli yöneticilerine, sizlerle buluşturduğumuz ürünlerin sağlanmasında önemli ve kilit bir rol üstlenen değerli iş ortaklarımız olan tedarikçilerimize, INTERLINK Haber’in tasarım aşamasından, basımına ve sizlere ulaşmasına katkıları bulunan çalışma arkadaşlarımıza teşekkürü bir borç biliriz ve bu vesileyle sizlerin yeni yılını kutlar, başarılarla dolu bir 2011 yılı yaşamanızı temenni ederiz.

Umut ÇAKIR

Müşteri İlişkileri Yönetmeni