Haberler

İLETİŞİMİN ZİRVESİ CALL CENTER FUAR’INI ZİYARET ETTİK

Kasım 2011


İLETİŞİMİN ZİRVESİ CALL CENTER  FUAR’INI ZİYARET ETTİK

INTERLINK Şirketler Grubu olarak, hizmet kapsamımızın en önemli basamaklarından biri de teknoloji konusunda yapmış olduğumuz büyük yatırımlar. Kampanya süreçleri için kullanılan mevcut yazılımlarımız ve sürecin gidişatına göre özel olarak gerçekleştirilen yazılımlarımız, call center teknolojileri üzerindeki hakimiyetimiz ve bu sektörle ilgili yazılımlarımız, kusursuz projeler ortaya çıkarmamızda en büyük argüman olarak değerlendiriliyor. Bu kapsamda yıl içerisinde farklı sektör konularını içeren fuarlara gerçekleştirdiğimiz katılımlarda, takvimimize bu ay 7.si düzenlenen İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nı aldık. 25-26 Ekim 2011 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda gerçekleştirilen ve bu yıl 7.si düzenlenen “İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı” çağrı merkezi sektörünün ilk ve tek buluşma noktası olması açısından büyük önem taşıyor. Farklı bakış açılarını bir araya getiren, yeni ufuklar açan İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı' sektörün 2012 yılına ilişkin öngörülerini de katılımcılara sunuyor. Bu prestijli organizasyon, 1000’in üzerinde katılımcıyı aynı çatı altında bir araya getirerek, sektörün kalbinin Lütfi Kırdar’da atmasını sağladı.  Katılımcı firmalar için pazardaki avantajları değerlendirme, yeni ürün, hizmet ve teknolojilerini tanıtma zemini olan fuar; ziyaretçiler için de sektördeki gelişmeleri takip etme ve yenilikleri yakından tanıma imkanı sundu. Konferans’ta sektördeki son trendler ele alınırken,  organizasyonun bu yılki ana teması ‘Çağrı Merkezi Ekonomisi’ olarak nitelendirildi. Ana temanın dışında ele alınan temel başlıklara göz atacak olursak; ‘yeni müşteri hizmet kanalları ve ticaret hayatındaki farklılaşmaların yarattığı fırsatlar, global pazarda yer almak isteyen kurumlar için uluslararası hukuksal sorunların yorumlanması ve karmaşıklığın aşılması, çağrı merkezlerinin geleceğini şekillendiren temel trendler ve iş modelleri, hızlı ve proaktif müşteri hizmetlerinin sırları, sosyal medyanın sektördeki gücü ve etkileri’ diğer önemli konu başlıkları arasındaydı. Ticaret Hayatı’na yön veren benzeri birçok organizasyonu,  sektörlerin nabzını tutmak ve kendi hizmet anlayışımıza yenilikleri yansıtmak adına dönemsel olarak ziyaret etmekteyiz. Bu ziyaretlerimizi INTERLINK HABER aracılığıyla sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.