Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

ESTETİKLE KONFORUN BİRLEŞİMİ

Haziran 2013


ESTETİKLE KONFORUN BİRLEŞİMİ

1-Bize şu anki görevinizden bahsedebilir misiniz?

Kayalar Grup bünyesinde Genel Müdür olarak gerev yapıyorum.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

Sakarya Üniversitesi Endüstri Mühendisliğinden mezun olduktan sonra Kayalar Grup bünyesinde çalışmaya başladım. Şirket bünyesinde çeşitli birimlerde görev aldım. 2009 yılından beri Genel Müdürlük görevini icra ediyorum. Kayalar Grup, piyasada KAS markasıyla bilinmektedir. Amacımız, gerek yurt içinde, gerekse yurt dışında adından daha çok bahsedilen bir konuma gelmeyi sağlamaktır. Çalışmalarımızı bu doğrultuda sürdürüyoruz.

3-Kas Vana sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte kendisi nerede yer alacak ?

Firmamız yapı sektörüne hitap etmektedir. Ev ve işyeri tesisatlarda kullanılan gaz ve su bağlantılarında kullanılan bir çok ürünün üretimini gerçekleştiriyoruz. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, bizim için en önemli şey güvendir ve müşterilerimizin bizlere güvendiğini düşünüyorum. Müşterilerimiz KAS markasını kalitesi ve güvenilirliği sebebiyle tercih etmektedirler. Kayalar Grup olarak kendimizi bu ülkenin üreten bir değeri olarak görüyor, bu ülkenin değerlerinden ve kaynaklarından beslenen bir kurum olarak yine bu ülke için değer üretmeye çalışıyoruz.  Bize göre KAS kullanıcıları bir anlamda KAS ailesinin bir parçası konumunda, dolayısı ile yaptığımız iş ve ürettiklerimiz hakkında düşünmeye, eleştirmeye, söz söylemeye ve öneri getirmeye en az bizim kadar hakları var. Biz bunları duymak için tüm kurumsal duyu organlarımızı kullanıyoruz. Böylece müşterilerimiz ile sağlıklı bir iletişim kurduğumuzu, onların KAS ürünlerini kendi fabrikalarından çıkmış ürünler ve kendilerini KAS ailesinin bir üyesi gibi hissettiklerini düşünüyorum. Bu güven bağı ile oluşturulmuş iletişim tüketicilerin bizi tercih etmesinde ve KAS markasını sektöründe hatırı sayılır bir konuma gelmesinde en önemli faktör olmuştur.

4-Kas Vana olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Pirinç üretim grubu için bazı teknik ürünlerin üretim projelerini haya geçirmeyi ve ülkemize yurt dışından ithal edilen bazı ürünlerin üretimlerini  yaparak ürün gamımıza eklemeyi hedefliyoruz. Armatür grubumuz da birçok yenilikçi proje hayata geçirilecek ancak en öne çıkan projelerden bir tanesi de özgün armatür tasarımlarına odaklanmak ve İstanbul Ataşehir Mimar Sinan Camii projesinde olduğu gibi projeye yada mimarı yapılara özel armatür tasarımları ile müşterilerimizin karşısına çıkmayı hedefliyoruz. Plastik grubumuz çok yeni olmasına rağmen kısa sürede PPR boru ve ekleme parçaları konusunda gerekli ürün çeşitlemesini tamamlamış oldu, orta vadede hedefimiz atıksu, PEX ve altyapı boru sistemlerini de üretim hattımızın içerisine katmak olacak. 

 

5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Onlar için dönem dönem kampanyalar yapıyoruz. Ayrıca, promosyon çalışmaları, geziler, bölgesel toplantılar düzenlemekteyiz.

6-Ülkemizin, bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki düşüncelerinizi öğrenebilirmiyiz?

İnşaat sektöründe yaşanan gelişmeler gerçekten oldukça umut verici. İnşaat potansiyelinin büyümesi yanında kullanılan tekniklerin ve malzemelerin de gelişime ayar uyduruyor olması, geleceğe dönük olarak inşaat sanayiinin sahip olması gereken altyapısının tesis edilmesinde önemli bir  rol üstlenecektir. Ülkemizde yaşanan inşaat sektörü büyüme potansiyeli birçok yabancı üretici için de ülkemizi tercih sebebi yapmıştır. Yani artık sektörde yabancı rakiplerimiz de bulunmaktadır. Ben bunu olumsuz değil tam tersi olumlu bir durum olarak görüyorum. Zira yabancı rakiplerimizin ve özellikle de Avrupalı rakiplerimizin de Türkiye piyasasına girmiş olması müşterilerimiz açısından yerli ürünlerimizin kalitesini, hem ürün hem de hizmet anlamında kıyaslama imkanı sunmuştur. Elbette yerli üreticiler olarak yabancı rakiplerimizden birçok şey öğrendik, ancak onlar da yerli üretim sanayimizin ne kadar gelişmiş olduğunu ve onlarla rekabet etmekte hiç de zorlanmadığımızı gördüler. Bu özellikle bizim ihracat konusundaki motivasyonumuzun artmasına, yurtdışı pazarlarda çok daha güvenle ve cesaretle hareket etmemize neden oldu. KAS markamız ile dünya pazarlarında büyüyen bir hızla ilerleyebiliyor, tercih edilebiliyor olmak hem KAS ailesi olarak bizim hem de ülkemiz adına mutluluk verici bir durum.

7-Şirket çalışanlarınız ve müşterileriniz için aktiviteleriniz mevcut mu?

Hem çalışanlarımızın motivasyonu açısından olsun, hem de takım çalışmalarını geliştirdiğine inandığımız pek çok aktivite düzenliyoruz.

İbrahim KAYA

Kas Vana

Genel Müdürü