Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

EN GÜZEL TATİLİN DOĞRU ROTASI

Nisan 2014


EN GÜZEL TATİLİN DOĞRU ROTASI

1-Bize şu anki görevinizden bahsedebilir misiniz?

Tura Turizm Holding A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapmaktayım. Ayrıca, şirketimizin büyüyen yapısında Outgoing yani yurt dışı turlar departmanından da sorumluyum.

2-Tura Turizm sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte kendisi nerede yer alacak ?

Biz Tura Turizm olarak, 1966 yılında kruvaziyer turizmi ile turizm sektörüne adım atmış bulunmaktayız. 48 yılı aşkın zamandır birçok alanda çeşitli öncülükler yapmış, yenilikçi ve dinamik bir yapıya sahibiz. Yakın zamanda yurt dışı turlar departmanımızın da hayata geçmesiyle yakın gelecek hedeflerimize daha da ulaşmaktayız.

3-Tura Turizm olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

2013 senesini hedeflerimizin ciddi oranda üzerinde bitirdik. 2013 yılında, 2012 yılına oranla ortalama %30’ luk bir büyüme kaydettik. Bunda sağlıklı iletişimin ve hızın katkısı çok büyük. Bu iletişimi tecrübeli ve alanlarında profesyonel satış ekibimizin hızlı ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmasının büyük önemi vardır. Kurumsal olarak MICE ekibimiz ve kurumsal pazarlama departmanımız firmalarla iletişim halindedirler. Bireysel hizmetlerimiz için en önemli konu yurt dışı ve yurt içi turlarda ki tecrübeli rehber ekibimizdir. Müşteri memnuniyeti bizler için ilk sırada yer almaktadır.

 

4-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Şu anda turlara katılmak isteyen müşterilerimize dilerlerse tatil kredisi kullandırmaktayız. 36 aya kadar taksitle istedikleri yurt dışı turlarında bu krediden faydalanabiliyorlar.  Ayrıca, müşterilerimiz kendilerine ait Tura Club kartları ile birbirinden farklı indirim ve fırsatlar sunduğumuz promosyon ve kampanyalarımızdan haberdar olabiliyorlar.

5-Ülkemizin, bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki düşüncelerinizi öğrenebilirmiyiz?

Turizm Sektörü, artık sadece turizmcilerin kendilerini anlattıkları bir sektör olmaktan çıkıyor ve tüm ekonominin desteklediği bir karaktere kavuşuyor. 50’ den fazla sektörden 60 milyon kişi için ürün satın alan bir sektörün, üretime ve istihdama katkısının yadsınamayacağının bir kez daha görmüş oluyoruz. Turizm Sektörü, insan ihtiyaçlarına yönelik yatırımlar için hem bir sebep; hem de yapılan sanayi, sağlık, lojistik, ulaşım ve iletişim gibi büyük yatırımlardan sonuçlar çıkarabilen büyük bir sektör. Bizde bu pastadan fayda sağlamayı amaçlayan bir Turizm markasıyız.

Kaan Kemal ÖNER

Tura Turizm’ in Yönetim Kurulu Üyesi