Haberler

EKOL GIDA İLE RÖPORTAJ

Mart 2017


EKOL GIDA İLE RÖPORTAJ

1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz ?

Ekol Gıda A.Ş.’nin sahibiyim.

2-Kişisel olarak kendi işhayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

Kişisel olarak aslında iş hayatıma pazarlama ile başladım, sonrasında birkaç aile dostumun sohbet aralarında farklı iş kollarına yönelmem konusunda destek vermesi ile arayışlarım başladı. 1980 yılında faaliyete başlayan Ekol Gıda ile yollarımız 1995 de kesişti, Anadolu'nun verimli topraklarından özenle toplanıp, sofralarımıza ulaşan bakliyatlarmız güvenle, damak tadımıza uygun ve severek  tüketebileceğimiz ürünlerin dağıtımı ve ulaşımı konusunda gayet hızlı ve özenli bir işleyiş var ve bu konuda farklı teknolojik tüm imkanlara sahip bir firmayız. 2017 hedeflerimizi şu anki ülke şartlarına bağlı olarak belirlendi, büyümemizde bir yol kat ettik.

3-Ekol Gıda şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?

Ekol Gıda A.Ş. olarak şu anda sektörde kendine ait sektör kategorisinde tam olarak hedeflediği noktada değil. Bu yıl planlanan hedeflerimizin gerçekleşmesinden sonra ki süreçte çok daha farklı bir noktada olacağımızı düşünüyorum.

4-Ekol Gıda olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Ekol Gıda A.Ş. olarak biz, ürünlerimizde daima yeni hasatı kullanıyor olmamız, ürünlerimizin kolay pişirilmesini sağlar ve onları lezzetli hale dönüştürür. Ürünlerimiz gıda hijyen standartlarına uygun depolama, paketleme ve üretim merkezlerinde özenle el değmeden hazırlanır. Firmamız gıda mevzuatına uygun ambalaj malzemeleri ile steril bir ortamda ürünleri üretip tüketiciye ulaştırmaktadır.

 5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Şu an için uygulanan kampanya klasik mal fazlası kampanyaları ve indirim uygulamalarından ibaret. Şu an için Ramazan kolilerini hazırlıyoruz.

6.Bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Aslında bu tarz firmaların daha çok farklı ürünler ve markaları da içinde bulundurduğu bir yapıya sahip olmaları tek markadaki önderliği maalesef azaltıyor. Ekol Gıda gibi sadece kendi ürünlerinin satışını yapabilen az sayıda üreticinin olması bu sektörde biraz bizim gibi firmaları zorluyor. Gelecekte daha da fazlalaşacağını umud ediyorum.