Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

DÜNYA’ DA KANITLANMIŞ BİR MARKAYIZ

Şubat 2008


DÜNYA’ DA KANITLANMIŞ BİR MARKAYIZ

Bu ay L'Oreal Türkiye Profesyonel Ürünler Bölümünden Matrix ürün müdürü Sayın Necibe Özer ile yapmış olduğumuz röportajı sizlerle paylaşıyoruz.

1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz?

Şu anda L'Oreal Türkiye Profesyonel Ürünler Bölümünde Matrix ürün müdürü olarak çalışıyorum. Ekip olarak görevimiz Matrix markasını doğru bir biçimde konumlandırmak ve geliştirmektir.

2- Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili  bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeşerinizi öğrenebilir miyiz?

İş hayatına ilk olarak Honda Türkiye'nin pazarlama departmanında başladım. Kısa bir süre sonra L'Oreal Türkiye Tüketici Ürünler Bölümünde Garnier markasının ürün müdürü olarak çalıştım. Yaklaşık 1,5 yıl sonra şimdiki görevime başladım. Yaptığım işten çok keyif alıyorum ve kariyerime pazarlama alanında devam etmeyi hedeşiyorum.

3-L’OREAL şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?

L'Oreal kozmetik sektöründe kendisini hemen hemen dünyanın her yerinde kanıtlamış bir marka. Türkiye'de de bir çok alanda pazar lideri konumunda. L'Oreal'in en çarpıcı özelliği her zaman pazarı geliştirmeye yönelik bir tutum izlemesi. Yenilikçi yapısı zaten L'Oreal'in liderliğini kanıtlıyor.

4-L’OREAL olarak  değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

L'Oreal kişiye değer veren bir kurum. Ürünlerini geliştirirken de bundan ödün vermiyor. Bulunduğu pazarlarda tüm kitlelere yönelik farklı hizmetler sunarak pazarı geliştiriyor. Ayrıca üstlendiği sosyal sorumluluk projeleri ile örnek teşkil ediyor.

5-Aktif promosyon kampanya ve  aktiviteleriniz nelerdir?

Matrix markası profesyonel pazarda yer alıyor. Matrix kullanan kuaförlerimizi matrix club üyesi yapıyoruz. Sadece onlara yönelik her ay duyurduğumuz birbirinden çeşitli promosyon ve kampanyalarımız yer alıyor. Kuaförlerimiz yıl boyunca Matrix markası'nı kullandıkları sürece hemen hemen tüm ihtiyaçlarını karşılamış oluyorlar. Amacımız salonlarımızın daha karlı bir hale gelmesi, bunun için onlara gerek promosyon ve kampanya, gerek kendilerini geliştirmeye yönelik eğitimlerle maksimum destek sağlıyoruz.

6-Ülkemizin ve bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

Türkiye'deki profesyonel sektör gelişime çok açık. Rekabet oldukça yüksek bir seviyede ve bu rekabet pazarı gelişime itiyor. Yavaş yavaş kuaförde satılan tüketici ürünlerinin bu pazarı geliştireceğini düşünüyorum. Bu anlamda Matrix Biolage markası ile salonlarda yer alıyor.