Haberler

CENK YAZMA İLE RÖPORTAJ

Kasım 2017


CENK YAZMA İLE RÖPORTAJ

1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz ?

Şuan da Cenk Grup Danışmanlık firmasında Genel Müdür Yardımcısı olarak görev alıyorum. Söz konusu olan işim içerisinde tüm üretim planlama, takip, yatırım yönetimi ve finansal yönetim işlerinde yetkili kişi olarak görev almaktayım.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

Bugüne kadar Türkiye’ de tekstil sektöründe üretim safhasının bir çok alanında ilerlemeler kaydettiğimi düşünüyorum. Bunlar içerisinde iç piyasada tüketilen düz renkler ile ilgili çalışmalarım başta gelmek üzere, kumaş üzerine yapılan mikrokapsül geliştirmeleri ve nano-tech uygulamalar mevcuttur. Fakat asıl kariyer hedefime gelecek olursak, Türkiye’ ye dünya çapında kendi alanında söz sahibi bir veya birden çok markayı kazandırıyor olmak öncelikli hedeflerim içerisinde yer almaktadır.

3-Cenk Yazma şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak?

Cenk Yazma ve bir diğer yeni marka Yemeni şu an için bulunduğu piyasa içerisinde ürün yelpazesi en geniş ve istikrarlı bir şekilde kaliteyi sunan markalar olarak yerini almaktalar. Gelecek için ise, kendi alanında bulunan kalitesini düzenli olarak koruyan ve yükselten aynı zamanda kitlesini gençleştirip 15 yaş ve üzeri kitle ile büyük bir hacmi hedefleyen iki marka olarak yerini alacaklar.

4-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Aktif olarak Kasım ayı itibarı ile başlayacak olan hem dijital ve hem Tv kanallarında, ‘Var mı Senden Güzeli’ kampanyası başlayacak olup, 2018 ikinci periyoduna yaklaşırken ise sürpriz planlanan bir gençleştirme kampanyası içerisine gireceğiz. Önümüzdeki dönem içerisinde ise INTERLINK ile’ de sadakat projesi başlatmayı hedeflemekteyiz.

5-Bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz?

İçerisinde bulunduğumuz sektör, Türk kültürünün geleneklerini Türk toplumuna geri sunmaya dayalı bir sistemdir. Yazma, tülbent, yemeni bu sektörde bulunan ürünlerin Türk kültürü içerisinde değişik olarak söylenilen ibareleridir. Bu sektör, toplumun geleneklerine sıkı sahip çıkıldığı için yoğun bir şekilde tüketim hacmine sahiptir. Fakat toplumlar zamanla değişmekte, gelişmekte ve eski özüne sahip çıkarak yeni yapılanmalar içerisine girmektedir. Burada da bu sektör içerisindeki firmalar bu değişime ayak uydurduğu sürece hacmi ve tüketimi doğru oranda artıracağını ve bu kültürü hem Türkiye’ de hem de Dünyaya açılarak dış pazarlarda kendilerine daha büyük yer bulabileceklerine inanıyorum.

Fatih DİLEKÇİ

Cenk Grup Danışmanlık

Genel Müdür Yardımcısı