Haberler

Area Teknoloji İLE RÖPORTAJ

Ekim 2016


 Area Teknoloji İLE RÖPORTAJ

1-Bize şu anki görevinizden söz edebilir misiniz ?

Tente  Global Şirketler Grubu’nun, Kanal satış şirketi olan Area Teknoloji’nin satış müdürlüğü görevini yürütmekteyim.

2-Kişisel olarak kendi iş hayatınızla ilgili bugüne kadarki kariyerinizi ve bundan sonraki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz ?

2004 yılında, Crea Bilişim Teknolojileri’nde, Kurumsal satış temsilcisi olarak başladım bilişim sektöründeki serüvenime.  Yaklaşık 7 yıl görev yaptım ve son görevim Kurumsal satış müdürlüğü idi. Sırası ile Trkurumsal, Technopc ve Toshiba Türkiye distribütörü TNB bilgisayarda Kurumsal Kanal satış müdürlüğü görevlerinde bulundum. 2015 Haziran ayından itibaren ise mevcut görevimi üstlendim. Teknolojiye olan özel ilgim nedeni ile sektörün dinamik yapısından keyif alıyorum. Uzun yıllar, bu sektöre emek vermeye devam etmeyi hedefliyorum.

3-Area Teknoloji şu an sektörde nerede? Nasıl bir gelecek öngörüyor ve bu gelecekte nerede yer alacak ?

Area teknoloji bilişim sektöründe, Dijital görüntüleme ve bilgilendirme sistemleri, OT/VT çözümleri alanında faaliyet göstermektedir. İş ve yazılım çözümleri konusunda uzman kadrosunun müşteri odaklı çalışmaları sonucunda sağlam adımlarla, hız kesmeden ilerlemektedir. Daha faaliyetlerine başladığı yıl, ilk 500 bilişim şirketi arasına girmeyi başarmış bir firmadır. Area teknoloji yakın gelecekte OT/VT ve Görüntüleme sistemleri alanlarında, sektörün öncü dağıtıcısı olmayı hedeflemekte ve bu doğrultuda sağlam adımlarla ilerlemektedir.

4-Area Teknoloji olarak değişen hizmet yapınız ile genişleyen kurumsal ve bireysel hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Pazardaki müşterilerinin ve partnerlerinin istek ve ihtiyaçlarını anlamayı ilke edinmiş Area Teknoloji; Otomotiv, Depo/lojistik, üretim, perakende, Enerji, Sağlık, Eğitim, Finans sektörlerinde güçlü ürün ve hizmet portföyüyle müşterilerine baştan uca çözümler sunmaktadır. Bu çözümlerine kurumsal ürünlerle gerçekleştirmektedir.  Kurumsal ürün kavramına biraz farklı yaklaşıyoruz Area teknoloji olarak. Bir ihtiyacın oluşma aşamasından başlayarak, ihtiyaca en uygun metanın belirlenmesi, o metanın tamamlayıcı hizmetler ve satış sonrası hizmetlerle donatılması ve sonucunda müşteri memnuniyeti sağlanması sürecinin tamamına, kurumsal ürün diyoruz. Çalışmalarımızı da, kurumsal ürünlerimizi geliştirmek üzerine kurguluyoruz.

                             

5-Aktif promosyon, kampanya ve aktiviteleriniz nelerdir?

Özellikle Casio Projeksiyon cihazları eğitim kurumları tarafından yoğun ilgi görmekte. Bildiğiniz gibi geçtiğimiz yıllarda Paris’te toplanan Birleşmiş milletler iklim değişikliği sözleşmesi ile 196 ülke küresel ısınma, karbon seviyelerinin kontrol altında tutulması ve daha az enerji kullanımı gibi önemli başlıklarda anlaşmaya vardı. Projeksiyon cihazlarında civasız teknolojiler tercih edilmesi önemli. Civa güçlü bir nörotoksin ve basit bir termometrenin içerisindeki bir damla civa, koca bir gölü zehirleyebiliyor. Casio olarak müşterilerimize yeşil çevre bilinci ile yaklaşarak, az enerji tüketen, civasız (lambasız) çevre dostu ve uzun ömürlü ürün yelpazesi sunuyoruz. Bu teknolojiyi tercih eden duyarlı eğitim kurumlarının sayısı her geçen gün, ciddi oranlarda artmakta. 2016 yılında Aydın Adnan Menderes üniversitesinde düzenlenen ve Area teknoloji olarak sponsorları arasında olduğumuz  Akademik bilişim konferanslarında, bu ürünlerimizi daha ayrıntılı anlatma şansı bulduk. Yine 2016 yılında istanbul’da düzenlenen HIMSS TÜRKİYE 2016 fuarında, sağlık sektörünün emekçileri ile, Exclusive distribütörü olduğumuz Getac Rx10H ince, ergonomik tasarıma sahip medikal tabletimizi tanıştırma imkanı bulduk.

6-Bulunduğunuz sektörün bugünü ve geleceği hakkındaki fikirlerinizi öğrenebilir miyiz ?

İçinde bulunduğumuz sektörün en keyifli tarafı dinamik olması.  Kendinizi ve yönettiğiniz şirketi,  teknolojik gelişmelere çok hızlı bir şekilde adapte edebiliyor olmanız gerekiyor. Aynı zamanda amatör ruh ile çalışıp, profesyonel kararlar alabiliyor olmak zaruri kanımca. Hızlı ve doğru karar alabilen, müşteri odaklı çalışabilen ve satmaya çalıştığı ürünlere katma değer katabilen şirketler, sektörü doğru noktalara taşıyacak diyebilirim.

7- Şirket çalışanlarınız ve müşterileriniz için aktiviteleriniz mevcut mu?

Hem şirket çalışanlarımız, hem partnerlerimiz, için çeşitli aktivitelerimiz mevcut. Takım arkadaşlarımız için çeşitli kişisel eğitim seminerleri düzenliyoruz örneğin. Kendilerine geliştirmeleri ve şirket içinde daha çok inisiyatif almaları noktasından destek olmaya çalışıyoruz. Partnerlerimiz ile hem bölgesel hem de genel olarak gerçekleştirdiğimiz lansmanlarımız mevcut ve başarı gösteren partnerlerimiz ile  yılın belirli aylarında,  tatil organizasyonlarında bir araya geliyoruz.