Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

AKÇANSA’ DAN TÜRKİYE’ DE BİR İLK “YAPICLUB KART”

Mayıs 2014


AKÇANSA’ DAN TÜRKİYE’ DE BİR İLK “YAPICLUB KART”

Türkiye’ nin lider yapı malzemeleri şirketi Akçansa, sektörde bir ilke daha imza atarak Akçansa Yapı Club Kart’ ı yarattı. Yapı Club Kart, tüm Akçansa ürünlerinin tek kanaldan hızlı bir şekilde tedarik edilmesini sağlıyor. Böylece iş ortaklarının hem verimliliğine hem de karlılığına olumlu katkıda bulunuyor. Pilot uygulaması Akçansa ürünleriyle başladı. Yakın bir zamanda, diğer yapı malzemesi şirketlerinin de katılımıyla çok daha geniş bir ağa sahip olacak. Çimento ve hazır beton üretimindeki liderliğinin yanı sıra genişleyen yenilikçi ürün portföyüyle sektörde fark yaratan Akçansa, Yapı Club Kart ile iş ortaklarının memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Yapı Club Kart’ ın en önemli özelliği, farklı markaları ve onların bayilerini, iş ortaklarını da bir araya getirerek geniş bir ağ oluşturması. Üstelik Yapı Club Kart’ ın kullanımı da çok kolay. Bu karta sahip olanların yapması gereken tek şey Yapı Club Kart sistemini bilgisayarlarına yüklemek. Böylece firmalar diledikleri markalardaki ürünler ve kazanacakları puanlar hakkında www.yapiclub.com adresinden bilgi edinebilecek. Yapı Club Kart sahipleri, yaptıkları alışveriş karşılığında kazanacakları puanlarla kampanya kataloğundan birbirinden özel hediyeler seçme fırsatına da sahip olacak. Yapı Club projesinde INTERLINK firmasıyla çalışan Akçansa, müşterilerinin sorunsuz bir şekilde Yapı Club sistemini kullanmasını sağlamaktadır. Yapı Club kampanyasının kurgusundan lansmanına, katalog, kit, broşür ve tüm kampanya basılı materyallerinin hazırlanmasında, ürün tedarikinde, puan ve ödül sisteminin yönetilmesinde, hediye taleplerinin toplanmasında, hediye taleplerinin tedarik edilmesinde ve diğer tüm süreçlerde INTERLINK firması Akçansa’ya bu proje kapsamında hizmet vermekte ve doğru bir çözüm ortağı olduğunu göstermektedir. Bu proje, Akçansa’ ya Sabancı Altın yaka ödülünü getirdi. 16 Nisan’ da Sabancı Center’ da gerçekleşen törende, Akçansa Pazar Odaklılık Bireysel alt kategori birincisi seçildi. Jüri değerlendirmesinde, Yapı Club kartının yanı sıra, Müşteri Sadakat Programı ve  %100 Akçansalı Projesi de etkili oldu. Çimento sektörünün pazarlama konusunu çok fazla tanımadığı düşüncesi hakim genelde. Ama biz Akçansa olarak, geçtiğimiz sene sektörümüzde yine ilke imza atarak, ‘B2B Pazarlama Zirvesi’ ni gerçekleştirdik. Bu zirve, iş ve pazarlama dünyasından yoğun ilgi gördü, bu sene bir yenisini daha yapmayı hedefliyoruz. Akçansa’ nın en önemli hedeflerinden biri, işini geleceğe taşımak. Bu hedefe hizmet etmek amacıyla aile şirketlerinde kurumsallaşmanın önemini vurguluyor ve bayilerin yeni nesil temsilcileriyle buluşmaları gerçekleştiriyoruz. Akçansa bayilerinin kurumsallaşması, ailelerdeki tüm genç yeteneklerin de büyük Akçansa Ailesi’ ne katılması hedefimizin yanı sıra bayileriyle gerçekleştirdiğimiz sürdürülebilir iş yapış biçimine büyük önem veriyoruz. Ayrıca bu yıl 5’ cisini düzenlediğimiz Betonik Fikirler Proje Yarışması ile hem sektörün gelecek vizyonunu çiziyoruz hem de geleceği emanet edeceğimiz gençlerin gelişimine katkı sağlıyoruz. 17 Nisan’ da finalist projelerin sunumu gerçekleşti, jüri bu projeleri değerlendirdi. 12 Mayıs’ ta kazanan projeleri açıklayacağız. Bu yarışma çok anlamlı bize göre, çünkü gençler projelerinde çimento ve betonu özgür, yaratıcı ve yenilikçi bir malzeme olarak kullanıyor. Sürdürülebilir çözümler öneriyorlar, bu da yarışmanın amacına ulaştığını gösteriyor. Akçansa bu sene 12. Kez sektörünün en beğenilen şirketi seçildi. Ödüllerimizle gurur duyuyoruz ama tabii ki bu aynı zamanda önemli bir sorumluluk, rehavete kapılmamalıyız. 2014’ te de ideallerimizden ayrılmadan yine yenilikçi çalışmalarımıza devam edeceğiz

Akçansa hakkında daha detaylı bilgi için:http://www.akcansa.com.tr/