Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

%84

Ocak 2011


%84

İlginç bir başlık değil mi? Evet DAHA İYİSİNİ YAPANA KADAR %84 !!!!!

Değerli iş ortaklarımız, 2010 yılı büyük hedeflerle girdiğimiz ve 2009 yılında başlattığımız satın alma ve pazarlama stratejilerimizdeki değişikliklerin sonuçlarını görmeyi beklediğimiz bir yıldı. Bunun için başta satın alma departmanımızı stratejik ve operasyonel satın alma olarak iki ayrı organizasyon haline getirdik. Tedarikçilerimizle devam eden iyi ilişkilerimizi yeni kontrat süreçleriyle daha verimli hale getirmek ama daha da önemlisi sizlere daha iyi ve hızlı hizmet verebilmek, bu organizasyon değişikliği sırasındaki en büyük amacımızdı. Yapılan değişikliğin satın alma süreçlerine ve fiyatlara olumlu etkisi, sizlere verdiğimiz hizmete bu şekilde doğrudan yansımış oldu. Bu değişimle beraber, pazarlama departmanımızda da, sizlerin sürekli gelişen ve değişen beklentilerine karşılık vermek adına, satış kökenli Proje Yönetmenlerimizi ve Yöneticilerini,  pazarlama kökenli yeni ekip arkadaşları ve yöneticileri ile destekleyerek reorganizasyona gittik. Büyüyen departmanımıza Kurumsal Pazarlama Departmanı adını vererek, çalışmalarımızı yeni kimliğimize uygun eğitimlerle desteklemeye başladık. Bu değişiklik, sektörde yıllardır uygulanan satış arttırıcı ve artan satışı korumaya yönelik hediye kampanyaları yapmak yerine, artık her yeni iş ortağı ile birlikte gelen her yeni isteği bir proje olarak ele almamızı ve projeleri sonuçlarıyla birlikte CRM için veri sağlayacak raporlamalar eşliğinde değerlendirmemizi sağladı. Yaklaşık beş yıldır, teknolojiye yatırım yapan INTERLINK, sahip olduğu ileri teknoloji ve bu alanda yetkin on bir kişilik güçlü bir yazılım ekibiyle, projelerinin bir çoğunu yeniden değerlendirerek, Sadakat Programlarında teknolojiyi en etkin kullanan şirket haline geldi. 2010 yılı içinde hizmet verdiğimiz çok uluslu firmaların bir kısmı, INTERLINK’te yapılan ve Türkiye’de uygulanan bir çok yazılımı, paket program ya da Micro Web Sitesi olarak Global’de kullanmak üzere bizimle iş birliği yapar hale geldi. Kullanılacağı lokasyon için gerekli olacak dil desteğini de verdiğimiz bu yazılımlar 2011 yılı içerisinde bir çok ülkede Satış Takip ya da Sadakat Programları ve tabi ki INTERLINK’in gururu olarak çalışıyor olacak. Bugün gelinen noktada, yukarıda özetlemeye çalıştığım yeni organizasyon yapısıyla INTERLINK, 2010 yılında bir önceki yıla göre %84 oranında cirosal bir büyüme yakalayarak sektörünün lokomotifi olmaya devam etmiştir. Biz bunu iş ortaklarımızın verdiği bir refleks olarak değerlendiriyoruz. Karar vericilerin reorganizasyonumuzla ilgili  bu sinyalleri doğru değerlendirdiğine; sektörümüz, ciromuz ve yatırımlarımız kadar, istihdam alanında da 2011 yılında 2010 performansının üstüne çıkacağımıza inanıyoruz. Yükselen bir seyir izleyen Müşteri Güveni hem INTERLINK’e hem de büyüme hedeflerimize önemli bir katkı sağlayacaktır. Türkiye’nin 2010 yılındaki yüksek ekonomik performansının da 2011 yılında süreceğini ve bu beklentilerimizi desteklediğini görüyoruz. INTERLINK’in makro ekonomik performansının iyileşmesinin ve gelecek dönem beklentilerinde üst sıralarda yer almasının mevcut iş ortaklarımızın INTERLINK’ i sadece bir partner değil bir “Çözüm Ortağı” olarak görmesini sağladığını belirtmek isterim. Gelecek dönemde de büyümeyi sürdürecek olan INTERLINK’in en büyük avantajı, özellikle satın alma, lojistik ve dağıtım süreçlerinde seçtiği partnerlerin de kendi sektörlerinin en önemli aktörleri olmasıdır. Bu alt yapının güçlü olması, INTERLINK’in de cazibesini artırmaktadır. 2011 yılında kendimize pek de alışık olunmayan bir hedef koyduk. “Büyümenin Sürdürülebilir Kılınması“. 2010 yılındaki %84’lük büyümede en göze çarpan yan müşteri üzerine odaklanarak bu büyümeyi sağlamış durumda olmamız. Yönetim takımımızın kendi şirketlerinin gücünü çok iyi bilip pek çok yeteneğini doğru şekilde birleştirmesi de önemli etkenler arasında yer almakta. Biz büyümeyi Portföy Yönetimi olarak görüyoruz ve sektörümüzde değer yaratma konusunda lider durumdayız. “Değer Lideri” olmak bir şirketin sürdürülebilir ve hızlı büyümesini sağlayan en önemli etkendir. “Fikirlerde Yolun Sonu Yoktur”  ilkesiyle 2011 yılında da bu büyümeyi sürdürmeyi başaracağımızı biliyoruz. Başarılı ve kârlı bir yıl dilerim.

Yazan:Timuçin ÖÇALAN