Logo
E-Bülten Kayıt

Haberler

nokta

2018 YILINDA DÜNYA’ NIN 30 YÜKSELEN YILDIZI ARASINA GİREN İLK TÜRK

Temmuz 2018


2018 YILINDA DÜNYA’ NIN 30 YÜKSELEN YILDIZI ARASINA GİREN İLK TÜRK

Londra’da bu sene 8.’si düzenlenen, bütün dünyadan yüzlerce katılımcının projelerini yarıştırdığı Loyalty Magazine Awards’ un sonuçları, 19.06.2018 tarihinde muhteşem bir törenle açıklandı. “Loyalty Oscarları” diye de adlandırılan bu yarışmada INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU ikinci jenerasyonu ve Sistem Koordinatörü Can Taşçıoğlu' nun “Sadakat Programlarında Sosyal Sorumluluk” projesi ödüle layık görüldü. Bu proje sayesinde INTERLINK’ in yönettiği Sadakat Programlarında Üyeler artık puanlarıyla elektronik, beyaz eşya, küçük ev aletleri gibi ürünlerin yanında çocuk okutabiliyor, kanserli çocukların tedavilerine yardımda bulunabiliyor, tekerlekli sandalye, işitme cihazı, protez bacak, kedi ve köpek mamaları bağışlayabiliyorlar.

Dünya devi markaların projeleriyle yarışan INTERLINK’ in Sosyal Sorumlulukla Sadakat Programlarını birleştiren projesi çok büyük ilgi gördü ve jüri tarafından yarışmaya katılan projeler arasında en değer verilen projelerden biri olduğu dile getirildi.

Ödülü alan INTERLINK Sistem Koordinatörü Can Taşcıoğlu aldığı ödülle ilgili “Sadakat Programları hala dünyada çok bilinmiyorken böyle Global organizasyonların çok önemli olduğunu düşünüyorum. Aslında Pazarlamanın en geniş araçlarından biri de Sadakat Programlarıdır. Alanımda dünya çapında büyük bir ödülü böyle bir projeyle aldığım için çok mutluyum. Fikrimi hayata geçirerek bu ödülü almamı sağlayan INTERLINK ailesine çok teşekkür ederim.” cümlelerini kullandı.

INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU 1987 yılında kurulmuştur ve ilk yıllarında direkt pazarlama yöntemiyle çoğunluğu elektronik olan ürünler satmıştır. 1991 yılında ise dönemin en büyük bankalarından PAMUKBANK’ ın PAMUKPARA projesini hayata geçirerek TÜRKİYE’ de Sadakat Programlarının temelini atmıştır. Daha sonrasında Sadakat Programlarını 21 bankaya daha uygulamış ve 2003 yılına gelindiğinde, bugünde kullandığımız bütün kredi kartlarının loyalty sistemlerini oluşturan ve işleten firma konumuna gelmiştir. 1999 yılında şirketlerden gelen taleplerin çoğalması üzerine sistemi “Promo 2000” adı altında diğer sektörlere açmıştır. İşte o zaman TÜRKİYE’ de Sadakat Programları çığ gibi büyümüş ve INTERLINK görüştüğü her markaya hizmet vermeye başlamıştır. Günümüzde INTERLINK, TÜRKİYE’ nin ilk 500’ ünün 469 firmasına hizmet vermektedir ve toplam Sadakat Programı uyguladığı firma sayısı 536’ ya ulaşmıştır. Bu 536 müşteriye bugüne kadar 1400’ ün Sadakat Programı uygulanmıştır. Bu projeler B2B, B2C veya Çalışanlara yönelik olup satış, penetrasyon ve sadakat arttırma temellidir. INTERLINK, hem geçmişte, hem de günümüzde nokta atışı projelere imza atmış ve atmaya devam etmektedir.