Logo
E-Bülten Kayıt

Blog

nokta
Oyun ve  Oyunlaştırma Kavramları

Oyun ve Oyunlaştırma Kavramları

 Son zamanlarda günlük hayatımızda ve iş çevremizde giderek artan oranda Oyunlaştırma / Gamification kavramı ile karşılaşmaktayız. Oyunlaştırmanın geleceğinden yazının sonraki bölümlerinde bahsetmeden önce kafalardaki karışıklıkları gidermek için, ilk olarak oyun kelimesinin özün ...

Devamını Oku
Sektör Hakkında

Sektör Hakkında

 1987 yılı kuruluşlu 1991 yılından beri Türkiye'de Müşteri Sadakat Projeleri üreten INTERLINK ŞİRKETLER GRUBU’ NDA Satış Direktörlüğü görevini yapmaktayım. Sektörün kuruluşuna vesile olan ve doğal olarak sektör lideri konumundaki firmamda 9 yıldır görev yapıyorum. Müşteri profili ...

Devamını Oku
Sadakat Programlarında Sosyal Sorumluluk

Sadakat Programlarında Sosyal Sorumluluk

INTERLINK Şirketler Grubu olarak bu sene 32. yaşımızı doldurmuş bulunmaktayız. Geçtiğimiz bu 32 yılda, Türkiye’ nin birçok ilkini gerçekleştirdik. Bunların içinden en önemlisi de Sadakat Programları. Dünyaca ünlü global markalardan büyük, yerli sermayeli markalara kadar birçok fi ...

Devamını Oku
Sadakat Programlarında Dijital Pazarlamanın Önemi

Sadakat Programlarında Dijital Pazarlamanın Önemi

1987 yılında %100 yerli sermaye ile çıktığımız bu yolda her daim kendimizi geliştirmek en büyük hedefimiz oldu. İlk olarak, 1988 yılında Takse sistemini Türkiye’ ye getiren firma olduk. 1990 yılında gazete insertleri ile direk pazarlama sistemini Türkiye’ ye sunarken, 1991 senes ...

Devamını Oku
Sadakat Programlarında Geçmişten Günümüze Türkiye

Sadakat Programlarında Geçmişten Günümüze Türkiye

Türkiye’ de Sadakat Programlarının temeli, Interlink Şirketler Grubu tarafından 1991 yılında atılmış bulunmakta. 1987 yılında %100 yerli sermaye olarak kurulan Interlink, ilk senelerinde Direkt Pazarlama yöntemiyle çoğunluğu elektronik olan ürünler satmaktaydı. Bu süreçte de Taks ...

Devamını Oku